دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال 1401 منتشر شد و داوطلبان می توانند از ساعت 9 صبح روز دوشنبه 20 تیر نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی کشور به حمایت از شرکت‌های خلاق و عزم جدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری باید اهتمام داشته باشند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور دانشجویان از ایران به عنوان پانزده کشور موفق در جذب دانشجویان بین‌الملل در جهان نام برد و افزود: ما از 110 کشور جهان یکصد هزار دانشجوی بین‌الملل داریم.

خبرگزاری مهر

با تصویب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی علمی کاربردی برای نخستین بار دوره کاردانی فنی بصری‌سازی داده با نگاه به مشاغل آینده در دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی «اسماعیل چمنی» را به عنوان سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی منصوب کرد.

خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان در واکنش به اقدام عراق در غیرمعتبر اعلام کردن 27 دانشگاه ایران گفت: دولت عراق صرفا دانشگاه‌های ایران را ارزیابی نکرده بلکه با استناد به رتبه بندی‌های جهانی در این زمینه اقدام کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه چاپ (پرینت) کارت و برگزاری آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه‌های پیام نور (نوبت بیست و دوم) و دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کارت شرکت در جلسه آزمون دوره‌های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد سال 1401 دانشگاه‌های پیام نور (نوبت بیست و دوم) و آزاد اسلامی از روز سه‌شنبه 21 تیرماه 1401 برای مشاهده و پرینت در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد. متقاضیان شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به سایت سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور امور اجتماعی وزیر بهداشت در بازدید از ساختمان مرکز جامع سرطان معتمد در منطقه خاوران، تاسیس این مرکز را اقدامی موثر در راستای وظایف حاکمیتی وزارت بهداشت عنوان کرد و با تشکر از خیرین و مسوولان این پژوهشکده بر تسهیل و تسریع صدور مجوزهای لازم با توجه به شرایط ویژه این پروژه تاکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی روز عرفه امسال نیز در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور همانند سال‌های قبل از شیوع بیماری کرونا برگزار می‌شود. دعای پر فیض عرفه امسال نیز همچون سال‌های قبل از کرونا در فضای دانشگاهی با حضور پرشور دانشجویان برگزار خواهد شد. علاقمندان به حضور در این مراسم معنوی می‌توانند از مکان برگزاری دعای عرفه در دانشگاه خود مطلع شوند. فهرست...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه دومین کنفرانس پژوهش‌های نشر با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز علمی تهران در تاریخ قبلی برگزاری کنفرانس پژوهش‌های نشر، به استحضار می‌رسانیم این رویداد روز چهارشنبه، 22 تیر ماه برگزار خواهد شد. در این اطلاعیه آمده است: ضمن عذرخواهی بابت تغییر به‌وجودآمده در برنامه، بدین‌وسیله از تمامی علاقه‌مندان دعوت به عمل...