شنبه 6 مرداد 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس امروز در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری نسبت به کمبود معلم هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور زمان ثبت نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سلامت معنوی را از مولفه‌های مهم سلامت دانست و گفت: سند سلامت معنوی کشور از سوی این نهاد عالی به تصویب رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه در سایه سکوت و انفعال مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی را محکوم کرد و گفت‌: این روزها جنایتگری صهیونیست‌ها در غزه با پشتیبانی و حمایت آمریکا تشدید و همه تلاش‌های بین‌المللی نیز برای آتش‌بس با شکست مواجه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در خصوص ثبت‌نام آزمون آیلتس اطلاعیه صادر کرد. سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در خصوص ثبت‌نام آزمون آیلتس اطلاعیه صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، اطلاعیه سازمان ملی سنجش به شرح زیر است: به اطلاع داوطلبان آزمون آیلتس می رساند براساس هماهنگی های صورت گرفته با موسسه IDP، ثبت نام آزمون آیلتس کامپیوتری (CD) از تاریخ اول مرداد ماه 1403...

وب‌گاه الف

دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی با طرح این موضوع که احزاب فقط در فضای تبلیغات انتخاباتی فعالیت کردند، گفت: احزاب برای اداره کشور در انتخابات برنامه‌ای ارائه نکردند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام آزمون آیلتس را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمد بطحایی، رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان و وزیر سابق آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با انصاف نیوز: آن پنجاه درصد دیگر که نیامدند رای بدهند روی حرف و وعده نمی‌آیند. آن‌ها وقتی می‌آیند که ببینند پزشکیان و تیمش دارند به وعده‌هایشان عمل می‌کنند. این‌ها چشمشان به عملکرد است.

خبرگزاری مهر

دبیرکل سابق حزب کارگزاران سازندگی با طرح این موضوع که احزاب فقط در فضای تبلیغات انتخاباتی فعالیت کردند، گفت: احزاب برای اداره کشور در انتخابات برنامه‌ای ارائه نکردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد. مشارکت دبیران دوره متوسطه درفرایند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم در جداول تعیین امتیازات رتبه بندی در دوره‌های بعدی لحاظ خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور در خصوص ثبت‌نام آزمون آیلتس اطلاعیه صادر کرد.