جمعه 7 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سازمان سنجش در این سال‌های اخیر رشد خوبی در راستای برگزاری آزمون سراسری داشته و در بازدیدی که از مجموعه آزمون انجام شد، می‌توان با قاطعیت گفت که تخلف در این حوزه صفر است و کسی نمی‌تواند سوالات را لو دهد و سواستفاده داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

«4 مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.»

وب‌گاه الف

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور 1403 با شرکت بیش از نیم میلیون داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 30 سال پیش در چنین روزهایی فرهنگیان کشور شاهد تعیین تکلیف معلمان حق التدریس بودند.

وب‌گاه فرارو

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور با شرکت بیش نیم میلیون (501 هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه در 412 شهر، 624 حوزه اصلی و 1993 حوزه فرعی آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دومین و آخرین روز نوبت دوم کنکور نیز با شرکت بیش نیم میلیون (501 هزار) داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی، جذب معلم در مدارس خاص اوتیسم از بین دانشجویان رشته کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود. بخش دیگر نیز از طریق آزمون استخدامی و از میان فارغ التحصیلان رشته‌های روانشناسی با گرایش کودکان استثنایی جذب می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی گفت: جذب معلم در مدارس خاص اوتیسم از بین دانشجویان رشته کودکان استثنایی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر بهداشت از برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز دندانپزشکی دولتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت با اشاره به برنامه این وزارتخانه برای گسترش مراکز دندانپزشکی، گفت: در این دولت تا کنون 67 مرکز جدید دندانپزشکی در بخش دولتی ایجاد شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیین رونمایی از نخستین موتور شش سیلندر ایران ساخت با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده آغاز می شود. وزارت آموزش و پرورش از آغاز سامانه ترمیم سابقه تحصیلی از هفته آینده خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات و ایجاد سوابق تحصیلی قرار بود از اول اردیبهشت آغاز شود که به دلیل آماده نبودن مقدمات به تعویق افتاد..

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم استان مرکزی چهار هزار معلم را برای طرح معلم ماندگار معرفی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفترچه سوالات نوبت اول کنکور 1403 در گروه‌های آزمایشی هنر، زبان‌های خارجی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد و کلید اولیه سوالات از سه‌شنبه 11 اردیبهشت ماه در دسترس خواهد بود.

وب‌گاه الف

دفترچه سئولات 4 گروه آزمایشی نوبت اول کنکور 1403 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دفترچه سئولات 4 گروه آزمایشی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد.