پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه الف

یک مشاور گفت: هرچه زن و مرد در ویژگی‌های شخصیتی و امکانات زندگی هماهنگ باشند، احتمال سازش بیشتری دارند و درباره تحصیلات نیز توصیه بر رعایت تناسب است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: این نمایشگاه فرصتی جهت پرداختن به مباحث قرآنی در راستای نزدیک‌تر شدن به مطالبات و منویات مقام معظم رهبری است که باید از آن بهره برد.

وب‌گاه الف

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران با بیان اینکه روز جهانی قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه رژیم نسل کش صهیونیستی است، مسیرهای دهگانه راهپیمایی روز جهانی قدس را در تهران اعلام و تأکید کرد که تدابیر امنیتی برای این مراسم اتخاذ شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از 18 فروردین 1403 آغاز و تا 28 فروردین انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام کرد: ثبت‌نام داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی پایه دهم مدارس سمپاد و نمونه دولتی از 18 فروردین 1403 آغاز و تا 28 فروردین انجام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر افزایش دستمزد متناسب با تورم تاکید کرد و گفت: افزایش دستمزد 35 درصدی کارگران با تورم فاصله زیادی ندارد و تا حدود زیادی تورم را جبران کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:182 هزار ماموریت در فاصله زمانی 25 اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال توسط اورژانس انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند وقتی است اخبار و مطالبی در خصوص دود اسپند و معایب آن و هشدارهایی که در خصوص سرطان‌زایی این گیاه وجود دارد در فضای مجازی و همچنین سایتهای خبری دست به دست می‌شود، که بعضاً به ارائه مستندات آزمایشگاهی در این باره می‌پردازند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در گزارش‌ها و مطالبی که به این موضوع پرداخته شده اند ادعا می شود که مقداری اسپند را در آزمایشگاه مورد بررسی قرار داده‌اند تا عناصر تشکیل‌دهنده...

خبرگزاری ایرنا

تهرن - ایرنا - مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از زمان آغاز نام‌نویسی در نوبت دوم آزمون سراسری 1403 (سه شنبه هفتم فروردین) تاکنون بیش از 80 هزار نفر داوطلب برای شرکت در این آزمون نام‌نویسی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی دلایل حضور فرماندهان سپاه بعداز انتخابات در دفتر خود را تشریح کرد حسن روحانی دلایل حضور فرماندهان سپاه بعداز انتخابات در دفتر خود را تشریح کرد به گزارش عرشه آنلاین، حسن روحانی در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد گفت

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی گفت: به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در حوادث رانندگی نیمه اول تعطیلات نوروزی در استان همدان، 517نفر مصدوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 32 هزار و 269 مسافر نوروزی در قالب 6 هزار و 737 خانوار از 25 اسفند گذشته تا هفتم فروردین جاری در اقامتگاه‌های این نهاد اقامت داشته اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رهبر ادیب و شعر شناس انقلاب اسلامی در دیدار رمضانیه با شاعران، با تأکید بر مظلومیت زبان فارسی، بر افزایش توش و توان زبان فارسی به ویژه در ساحت توانمندسازی گنجینه واژگانی و ساخت ترکیب‌های خوش‌نواخت تأکید کردند.

خبرگزاری تسنیم

اختصاص 100 همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد.