پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر با این رتبه بندی 45 تا 90 درصد حقوق معلمان بالا می‌آید و معیشت یک میلیون معلم کامل میشود.

خبرگزاری مهر

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش آغاز شد و رسیدگی به طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، هفتاد و پنجمین نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان، حجت الاسلام و المسلمین...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: براساس مصوبه شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی 20 درصد از پذیرش دانشجویان دکتری از سال 1402 به صورت استاد محور خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

طرح رتبه‌بندی معلمان پس از کش‌و قوس‌های فراوان، بالاخره از امروز 26 مردادماه اجرایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه صنعتی شریف درباره ماجرای تصویب محرمانه سهمیه انتقال فرزندان هیات علمی توضیح داد.

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس بر لزوم اقدام سریع دولت در عمل به قانون بودجه مصوب مجلس در خصوص پرداخت حق الزحمه اضافه کار معلمان به صورت ماهانه تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرانجام همانطور که پیش بینی می شد، آبله میمونی هم وارد مرزهای جغرافیایی کشور شد و اولین فرد مبتلا یک خانم میانسال است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه علامه طباطبائی با مثبت دانستن رویکرد دولت نسبت به دانشگاه‌ها و به ویژه ارتباط با مراکز علمی، تشکیل میز دانشگاه - دولت را در پیشبرد اهداف کلان کشور و همراهی و کمک به دولتمردان برای بهتر انجام شدن امور، اقدامی بسیار مفید عنوان کرد که می تواند به رفع مشکلات در زمینه های مختلف کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتشار اسامی برگزیدگان کنکور یک پیام پنهان داشت. بیش از 95 درصد رتبه‌های برتر از مدارس تیزهوشان و پولی است. این یعنی دانش‌آموزان مدارس دولتی که 99 درصد جمعیت مدارس را تشکیل می‌دهند از همان ابتدا باید قید رشته‌های پرمتقاضی و آینده‌دار را بزنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سهراب پورناظری در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به حذف رشته موسیقی در شیراز برای دانش‌آموزان دختر، اعلام کرد حاضر است هزینه‌های یک سال تحصیلی دختران دانش‌آموز شیرازی را متقبل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنفشه سام‌گیس در گزارشی که در روزنامه اعتماد منتشر شد به وضعیت آزدگان و اختلالات روانی ناشی از سال‌های اسارت آنهاپرداخته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

متهم به قتل موفق به کسب رتبه 400 کنکور سراسری شد.