پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

اردبیل - استاندار اردبیل گفت: مدارس استان اردبیل در سال تحصیلی پیش رو رتبه‌بندی شده و در 10 پایه درجه آنها مشخص می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اینستاگرام مژده خنجری، مجری محبوب و با استعداد تلویزیون، با تصویری از او و همسرش در جشن تولد خانم مجری بروز رسانی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه‌ای که سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان رشته‌های نقاشی، ارتباط تصویری، آموزش هنر، طراحی پارچه و طراحی لباس، طراحی صنعتی و کتابت و نگارگری در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در آزمون سراسری 1401 که دارای آزمون عملی هستند، صادر کرده آمده است: آزمون عملی رشته‌های نقاشی، ارتباط‌تصویری و آموزش هنر، طراحی پارچه و دوخت لباس صبح روز جمعه 28...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سامانه «رتبه‌بندی معلمان» از امروز آغاز به کار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس سازمان سنجش پیرامون بحث زود برگزار شدن آزمون ارشد سال آینده توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار «سامانه رتبه‌بندی» از امروز خبر داد و جزئیات و نحوه بارگذاری مدارک لازم از سوی فرهنگیان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تشریح آخرین وضعیت جذب آتش‌نشانان زن در این سازمان از اختصاص ایستگاهی جداگانه برای زنان آتش‌نشان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته برای تولیدات شرکت‌های دانش بنیان در حوزه تجهیزات پزشکی، یک وحدت رویه در نظر گرفته می‌شود تا ضمن تسهیل فرایندها، شاهد توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در این حوزه باشیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از پذیرش نیروی امریه سربازی در مقطع دکتری تخصصی در این دانشگاه برای اعزام آبان ماه در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس انستیتو پاستور ایران ضمن تشریح جزئیات شناسایی نخستین مورد ابتلا به آبله میمونی در کشور، از ارسال کیت غربالگری این بیماری به آزمایشگاه‌های منتخب در 14 قطب آزمایشگاهی کشور خبر داد.

وب‌گاه تابناک

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در جلسه غیر علنی مجلس ضمن تشریح آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها به سوالات نمایندگان پاسخ خواهد گفت.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری دانا

گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار مجلس قرار گرفت.