پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه مشرق نیوز

اولویت‌های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر موضوع حجاب و عفاف در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس انستیتو پاستور ایران با بیان اینکه آزمایشات تشخیصی آبله میمونی از خردادماه سال جاری در انستیتو پاستور ایران راه‌اندازی شده است، گفت: افراد مشکوک به آبله میمونی و دارای سابقه تماس با فرد مشکوک یا قطعی مبتلا به آبله میمونی باید به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز بهداشت استان گفت: شناسایی به موقع و اقدامات کنترلی به عمل آمده اقدامی ارزشمند و تاثیر گذار در حفاظت از سلامت مردم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از داوطبان کنکور در اعتراض به مصوبه کنکور 1402 مقابل سازمان سنجش آموزش کشور تجمع کردند.

خبرگزاری تسنیم

اولویت‌های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر عفاف و حجاب در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش: حدود 810 هزار معلم مشمول رتبه‌بندی می‌شوند

خبرگزاری مهر

اولویت‌های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر موضوع حجاب و عفاف در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 810 هزار نفر از معلمان عزیز، مشمول رتبه‌بندی فرهنگیان خواهند شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اولویت‌های مرتبط با سلامت اجتماعی، با تاکید بر موضوع حجاب و عفاف در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولویت‌های مرتبط با سلامت اجتماعی با تاکید بر موضوع حجاب و عفاف در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب اعضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از داوطلبان کنکور در اعتراض به مصوبه کنکور 1402 در مقابل سازمان سنجش تجمع برگزار کردند.

خبرگزاری دانا

معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج با بیان اینکه خون نوجوانان به خون حاج قاسم و امام حسین (ع) گره خورده است، گفت: برای ارتقاء فعالیت‌های فرهنگی نوجوانان باید با برنامه‌ریزی دقیق و وحدت و همکاری میان دستگاه‌ها گام برداریم چراکه دشمن سعی می‌کند با قطع ارتباط نوجوانان با بسیج و انقلاب آنها را به انحراف بکشد.

وب‌گاه عصر ایران

این موضوع که در رسانه‌ها مطرح شده که نداشتن بودجه موجب تعطیلی این رشته شده است صحیح نیست و منتفی است و اساساً در آموزش و پرورش بودجه نداشتن برای رشته تحصیلی معنا ندارد

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: معاون سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: افرادی با تفکرات بازرگان بعد از اتمام دولت قبل به بدنه دانشگاه‌ها برگشته‌اند و در تلاشند دانشگاه‌ها را به دست بگیرند.