جمعه 21 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه 55 آنلاین

محمد رضا گلزار، بازیگر، خواننده و مدل با انتشار تصویری جنجالی از تبدیل کردن حیوان خانگی اش به بالشت با انتقادات گسترده ای مواجه شده است.

وب‌گاه تابناک

رییس جمهور در بیست و هشتمین سفر استانی دولت، وارد استان کرمانشاه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون آموزش دیده‌بان شفافیت و عدالت گفت: «270 نفر از نمایندگان مجلس به سران قوا نامه نوشتند و با مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی مخالفت کردند.»

وب‌گاه الف

رشد دوباره تعداد مبتلایان کرونا، نشان از واقعیتی تلخ و تکان دهنده دارد و آن شیوع ویروس امیکرونی است که در حال حاضر مانند آتش زیر خاکستر پنهان شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سوش های BA4 و BA5 که تعداد محدودی از آن در ایران شناسایی شده، 18 تا 19 نفر را درگیر می‌کند که این رقم یک و نیم برابر سوش قبلی است

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی وزارت اطلاعات گفت: در فضای سیاسی آرامشی را حس می‌کنیم، اما عده محدودی از فتنه گران 88 و برخی گروه های سیاسی بدشان نمی‌آید که در حاشیه نشسته و دولت و اقتصاد و معیشت مردم را زیر سوال ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از روند صعودی کرونا در مدت یک هفته اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

منصور کبگانیان گفت: مصوبه برگزاری کنکور در سال آینده مصوبه مشخص، صریح و قاطع شورای عالی انقلاب فرهنگی است. در ماه چهارم سال قبل اصلاحاتی در این مصوبه انجام شد. ایجاد تردید و تشویش را نمی‌پسندیم و نباید فلسفه نظام آموزش و پرورش دور زده شود.

وب‌گاه عصر ایران

اما گاهی چالش ها آنقدر برجسته و پررنگ است که دیگر نه تنها باید نگران بود، بلکه باید برای درمان فوری اقدام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس سازمان برنامه و بودجه درباره اختصاص بودجه رتبه‌بندی معلمان چه گفت؟

وب‌گاه خبر آنلاین

معمولا آخرین کاری که دولت ها در جهان به انجام می دهند، اقدام در حوزه فرهنگ است. وقتی دولتی در زمینه تامین امنیت، ایجاد شغل ایجاد، اخذ مالیات از طبقات متمول، و ارائه خدمات اجتماعی کارنامه قانع کننده ای ندارد، پس از ورود به حوزه حساس فرهنگ، به طور طبیعی، بازنده می شود.

خبرگزاری مهر

سبزوار مسئول روابط عمومی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: در پی برخورد یک تریلی با خودروی پراید، سه سرنشین خودروی پراید در صحنه جان باختند.

خبرگزاری دانا

وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از جریان سمی رسانه‌ای که خیلی از مواهب کشور را بی‌اثر کرده است، گفت: گاهی ما حلقه اثرگذاری این جریان رسانه‌ای معاند را پر رنگ می‌کنیم. هر وقت دیدگاه تربیتی خود را منتشر کردیم آب از آب تکان نخورد و هرگاه با انتقاد درست و منطبق بر عقلانیت به سند 2030 حمله کردیم، هیچ رسانه‌ای آن را انعکاس نداد.

وب‌گاه عصر ایران

سیدمحمد علوی: برای تردد از مرز تزریق 2 دُز واکسن و داشتن تست منفی پی. سی. آر مربوط به 72 ساعت قبل الزامی است و در صورت مشکوک بودن فرد نباید اجازه ورود به اتباع خارجی داده شود. همچنین افراد ایرانی در مرز قرنطینه شوند که این کارها در حد توان انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تهران از بهینه سازی کاربری زمین‌ها و کارآمدسازی املاک این دانشگاه با کمک شهرداری تهران خبر داد و گفت: با بهینه سازی زمین‌های دانشگاه تهران، بخشی را برای احداث خوابگاه‌های متأهلی و بخشی را هم برای احداث مسکن اعضای هیأت علمی و کارکنان اختصاص خواهیم داد.