جمعه 21 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

وب‌گاه عصر ایران

اشرف توانایی‌ثانی: هم‌اکنون میزان مراجعه بیماران سرپایی در بیمارستانها بالا است و طبق مشاهدات سرعت چرخش ویروس و درگیری بالای مردم از ویژگی های موج جدید است.

وب‌گاه فرارو

برای دز سوم 51 درصد فرهنگیان مراجعه کردند و اخیراً با تصویب ستاد کرونا و توصیه وزارت بهداشت، دز چهارم نیز به عنوان دز یادآور به فرهنگیان توصیه شده است.

خبرگزاری مهر

محمدمهدی اسماعیلی، سیاست دولت را خودکفایی در حوزه کاغذ دانست گفت: حداقل پنج کارخانه در این پروژه مشارکت جدی دارند و و تلاش می‌کنیم تا سال آینده به‌اندازه نیاز داخل، کاغذ تولید شود.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از جریان سمی رسانه‌ای که خیلی از مواهب کشور را بی‌اثر کرده است، گفت: گاهی ما حلقه اثرگذاری این جریان رسانه‌ای معاند را پر رنگ می‌کنیم. هر وقت دیدگاه تربیتی خود را منتشر کردیم آب از آب تکان نخورد و هرگاه با انتقاد درست و منطبق بر عقلانیت به سند 2030 حمله کردیم، هیچ رسانه‌ای آن را انعکاس نداد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد آزمون سراسری سال 1402 همانند مقررات آزمون سراسری سال 1401 برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی مجاهدان عرصه تربیت و تبیین، با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: کشور ایران دارای جامعه‌ای جوان است که این جمعیت به دلیل تصمیم‌ها و سیاست‌گذاری‌های اشتباه گذشته به سمت پیری رفته، اما همچنان نیروی جوان خلاق در کشور کم نیست. بر همین اساس باید به سمت نیروی جوان حکمران رفت. مغفول ماندن این کار، بیش از همه متوجه خود...

وب‌گاه عرشه آنلاین

توانایی‌ثانی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تب بالای 40 درجه از علائم و خصوصیات بیماران سرپایی و بستری مراجعه کننده به بیمارستانها طی چند روز اخیر بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با تاکید بر اینکه مصوبه تغییر کنکور 1402 به امضای رییس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است، گفت: تخطی از اجرا پیگرد قانونی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 5 نوجوان هنگام شنا در حوض انبار روستای سیادک زاهدان دچار غرق‌شدگی شدند و جان خون را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته یک مورد جدید فوتی کووید19 در فارس ثبت شده و مجموع جانباختگان کرونا از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و 37 نفر رسید.

وب‌گاه ورزش سه

سومین روز از رقابت‌های پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر با شناخت تیم‌ها و قهرمانان رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی و تکواندو به پایان رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست بررسی نظرات موافق و مخالف تشکیل وزارت بازرگانی با حضور محمد لاهوتی، رئیس کنفدراسیون صادرات، ولی الله افخمی راد معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان توسعه و تجارت دولت یازدهم، میثم زالی دبیر سابق کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت و محسن بهرامی عضو شورای رقابت و دبیر پیشین ستاد تنظیم بازار از سوی بسیج دانشجویی...

خبرگزاری مهر

مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی کشور دیدار و برای ارتقای سطح همکاری‌ها رایزنی کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه الزامی برای واکسیناسیون دانش آموزان وجود ندارد، گفت: آموزش و پرورش ثبت‌نام دانش آموزان در مدارس را مشروط به واکسیناسیون نکرده است.