جمعه 21 اردیبهشت 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زمان و مکان برگزاری آزمون عملی و طراحی رشته‌های تحصیلی دارای شرایط خاص گروه آزمایشی هنر درآزمون سراسری سال 1401 در اطلاعیه‌ای از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

وب‌گاه منیبان

هنرمندان پیشکسوت چهارمین دُز واکسن کرونای خود را در محل موسسه هنرمندان پیشکسوت دریافت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این مسابقه کتابخوانی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و مراجعه به متون دینی و به مناسبت دهه ولایت برگزار می‌شود. گفتنی است: مسابقه مجازی «ژرفای غدیر» از محتوای کتاب «غدیر، از آدم تا خاتم» نوشته علی‌اصغر رضوانی طراحی شده است. تمامی دانشجویان برای شرکت در این مسابقه تا 30 تیرماه فرصت دارند به پایگاه اینترنتی aras.ut.ac.ir مراجعه و کتاب را دانلود و به...

وب‌گاه الف

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تخطی از مصوبه تغییرات کنکور 1402 پیگرد قانونی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری تسنیم

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی غدیر گفت: برنامه‌های گرامیداشت غدیر در سراسر کشور و در بیش از 140 کشور برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

جعفر میعادفر: 31 حادثه بحرانی را در کشور تجربه می کنیم که 13 حادثه در طول سال تکرار شونده است. در حوزه حوادث ترافیکی سالانه 17 هزار مرگ را تجربه می کنیم.

خبرگزاری مهر

رشت - رئیس اورژانس کشور با اشاره به مصدومیت روزانه 179 نفر در حوادث گفت: توسعه اورژانس هوایی از برنامه های 10 گانه طرح تحول سلامت است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه‌ای شرایط، ضوابط و زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه فرهنگیان در آزمون سراسری سال 1401 را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سومین روز از رقابت‌های پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر با شناخت تیم‌ها و قهرمانان رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون، تیراندازی و تکواندو به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعلل در اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان خلاف قانون است و باید اجرای این قانون تسریع شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس کشور حادثه متروپل، خروج قطار طبس از ریل و زلزله هرمزگان را از حوادث مهم امسال دانست و گفت: در حادثه متروپل شاهد حضور همکاران اورژانس در ساعات اولیه بودیم. در جریان خروج قطار از مسیر اصلی نیز در دقایق اولیه اقدام به انتقال 86 مصدوم به مراکز درمانی کردیم.

وب‌گاه عصر ایران

برای دز سوم 51 درصد فرهنگیان مراجعه کردند و اخیراً با تصویب ستاد کرونا و توصیه وزارت بهداشت، دز چهارم نیز به عنوان دز یادآور به فرهنگیان توصیه شده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجباری به انجام واکسیناسیون و کارت واکسیناسیون به عنوان پیش‌شرط ثبت‌نام دانش‌آموزان وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در جلسه بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان کرمان بر ضرورت عملیاتی شدن هر چه سریع‌تر طرح‌های مرتبط با حوزه گردشگری، نیرو، ورزش و جوانان و... در این استان تاکید کرد.