پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم صادر کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم صادر کرد

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش 31 خرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس است. براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش 31 خرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس است. وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: در سال تحصیلی پیش‌رو انعقاد قرارداد «سرویس مدارس» بین مدارس و پیمانکاران «ممنوع» است.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش 31 خرداد آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس است.

وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: در سال تحصیلی پیش‌رو انعقاد قرارداد «سرویس مدارس» بین مدارس و پیمانکاران «ممنوع» است.

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، 31 خرداد، آخرین مهلت برای ثبت‌نام الکترونیکیِ سرویس مدارس است.

گفتنی است که سازمان شهرداری‌ها امسال در سامانه irtusepand.ir ثبت‌نام و نظارت بر سرویس مدارس را برعهده گرفته.

ارائه خدمت سرویس مدارس در سال تحصیلی 1404-1403 بر اساس آیین نامه اجرایی جدید حمل و نقل دانش‌آموزان انجام می شود.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از والدین متقاضی سرویس مدارس در خواست کرد تا پایان خرداد برای ثبت نام در سامانه «سپند» اقدام کنند.

مهلت 2 هفته‌ای برای ثبت نام سرویس مدارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مرتضی ضامنی از شروع ثبت درخواست والدین دانش آموزان برای سرویس مدرسه خبر داد و گفت: این امر بر اساس مصوبات آئین نامه اجرایی حمل و نقل دانش آموزی هیأت وزیران و به منظور ساماندهی و نظارت بر فعالیت سرویس مدارس و ارتقای سطح ایمنی تردد دانش آموزان انجام می‌شود.

او با اشاره به ماده 27 این آیین‌نامه گفت: به منظور برنامه ریزی و تأمین ناوگان مورد نیاز حمل و نقل دانش آموزی، والدین موظفند تا ابتدای تیرماه پس از اطلاع رسانی مدارس، اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه سپند کنند.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور افزود: سامانه سپند به استناد آئین نامه هیئت وزیران به منظور اجرا ساماندهی، مدیریت و نظارت یکپارچه و مستمر بر عملکرد تمامی دستگاه‌های متولی، شرکت‌ها و رانندگان مجاز حمل و نقل دانش آموزی، اولیا متقاضی حمل و نقل (سرویس) و تجمیع و به روزرسانی و پایش اطلاعات مربوط به صورت بر خط توسط وزارت کشور ایجاد شده است.

ثبت‌نام در این سامانه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://irtusepand.ir برای ثبت نام و انتخاب سرویس مورد نظر خود اقدام کنند.

استفاده از سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس الزامی است و رانندگان و پیمانکاران نیز موظف به ثبت‌نام در این سامانه و اخذ مجوز‌های لازم از مراجع ذیصلاح است.

31 خرداد آخرین مهلت خانواده‌ها برای ثبت نام الکترونیکی سرویس مدارس است.

منبع: تسنیم هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم صادر کرد 2