سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

انجمن نویسندگان کودک و نوجوان در نامه‌ای خطاب به علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش از وضعیت کانون پرورش فکری ابراز نگرانی کردند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی به مناسبت ایام شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند که روزهای پایانی ماه صفر روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

دست اندرکاران بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان طی جلسه ای مشترک با شهردارهمدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی تاکید کردند.

وب‌گاه گسترش

ثبت‌نام سرویس مدارس همواره یکی از مسائل مهم و چالش‌برانگیز برای خانواده‌ها بوده است. امسال به منظور کاهش نگرانی‌های خانواده‌ها در این زمینه، سامانه‌ای طراحی شده است که به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا به‌صورت غیرحضوری برای فرزندان خود سرویس مدرسه درخواست کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

داوطلبان کنکور سراسری 1403 می‌توانند کدرشته‌های مربوط به دو نوع بورس صنعت و مشاغل و نیز بورس دانش را در فرایند انتخاب رشته خود انتخاب کنند.

وب‌گاه الف

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه ورود به موضوع معلم بلاگرها خواسته برخی از اولیاء بود گفت: متن ماده واحده این موضوع در شورای عالی طرح و مقرر شد کارگروهی با تعیین خود شورا، متن را مورد بازبینی و اصلاح قرار دهد که در صورت تصویب و طی کردن مراتب قانونی، ابلاغ می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «با برگزاری امتحانات نهایی به عدالت آموزشی نزدیک می‌شویم؛ دانش‌آموزی که در طول سال تحصیلی تلاش کند، می‌تواند وارد دانشگاه شود و همه چیز به کنکور ختم نمی‌شود.»

خبرگزاری مهر

اداره کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرد؛ 10 شهریور مهلت پیش‌ثبت‌نام میان‌پایه‌های یازدهم و دوازدهم مدارس شاهد، پایان می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

وزارت آموزش‌وپرورش لیست پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور را در شهر تهران اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی آموزش و پرورش با اشاره به تقویم آموزشی کشور رسما زمان آغاز سال تحصیلی مدارس را اعلام کرد سخنگوی آموزش و پرورش با اشاره به تقویم آموزشی کشور رسما زمان آغاز سال تحصیلی مدارس را اعلام کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی از اول مهر است، گفت: آزمون‌های نهایی کیفیت آزمون را تضمین می کند و ناظر به کیفیت توانسته نمرات را تحت تاثیر قرار دهد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمرکز معاونت تربیت بدنی باید روی سه محور، معلم، مدرسه و دوران ابتدایی باشد و با ترسیم نقشه راه در بخش‌های مختلف می‌توان به نقطه مطلوب در این حوزه برسد.

خبرگزاری دانشجو

در ایام رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام، شبکه‌های سیما، برنامه‌های ویژه‌ای متناسب با این ایام تدارک دیده و پخش می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا شجاع‌پور درباره کسب رتبه‌های برتر کنکور به خبرگزاری فارس گفت: معمولا رتبه برتر را دانش‌آموزانی کسب می کنند که شرایط خاصی را از لحاظ استعدادی و شرایط مطالعه دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرمشهدی عباس دبیر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک ونوجوان، توحید معصومی مشاور عالی اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی حاجیان مدیر امور جشنواره‌های اداره‌کل هنرهای نمایشی و علیرضا آقایی دبیر اجرایی بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ضمن حضور در شهر همدان با سید مسعود حسینی شهردار همدان، مسعود ویژه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش فارس اما کسب رتبه تک رقمی را شاخص مناسبی جهت سنجش سطح عملکرد دانش‌آموزان و آموزش و پرورش نمی‌داند.