سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی آموزش و پرورش با بیان اینکه آغاز سال تحصیلی از اول مهر است، گفت: آزمون‌های نهایی کیفیت آزمون را تضمین می کند و ناظر به کیفیت توانسته نمرات را تحت تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزارت آموزش و پرورش لیست پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور را در شهر تهران اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از راه‌اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی و همچنین انتشار ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری به منظور کمک به انتخاب رشته داوطلبان خبر داد. معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از راه‌اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی و همچنین انتشار ویژه‌نامه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری به منظور کمک به انتخاب رشته...

خبرگزاری مهر

سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اهدای حدود 4 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش آموزان مدارس پویاشهر این سازمان در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت آموزش و پرورش لیست پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور را در شهر تهران اعلام کرد. وزارت آموزش و پرورش لیست پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور را در شهر تهران اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزارت آموزش و پرورش اسامی پایگاه‌های ارتقای مهارت‌های تحصیلی و انتخاب رشته کنکور را در شهر تهران در تابستان 1403 اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دست اندرکاران بیست و نهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان طی جلسه ای مشترک با شهردارهمدان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر این رویداد ملی تاکید کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گفتیم که با خیلی از بی‌بندوباری‌ها موافق نیستیم... ببینید این چه‌قدر آدم منطقی بود که گفت:... «این نتیجه‌ی محدودیت‌های قدیم است که به زن‌ها دادند که وقتی که حالا آزادی پیدا کردند یک عده‌ای هم پیدا می‌شوند که زیاده‌روی می‌کنند.»

وب‌گاه گسترش

موسی‌الرضا کفاش با اشاره به مشکلاتی که گاهی در فضای مجازی به عنوان معلم بلاگر به وجود آمده بود، گفت: به دستور دکتر صحرایی، وزیر سابق آموزش و پرورش، اقداماتی برای ساماندهی این موضوع انجام شد. وی افزود: سه ماه پیش در شورای عالی آموزش و پرورش، ماده واحده‌ای به منظور استفاده صحیح و مناسب از فضای مجازی و حفظ حریم شخصی و اجتماعی دانش‌آموزان تنظیم گردید تا هیچ‌کس بدون رضایت دانش‌آموزان، تصاویری...

وب‌گاه گسترش

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اظهار داشت که ورود به موضوع معلمان بلاگر به درخواست برخی از والدین بوده است. وی افزود: متن ماده واحده این موضوع در شورای عالی مطرح شده و تصمیم گرفته شد که کارگروهی با تعیین خود شورا، متن را بازبینی و اصلاح کند. در صورت تصویب و طی مراحل قانونی، این متن به ابلاغ خواهد رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهترین‌های کنکور ساکن شهرهایی با قدرت سیاسی اقتصادی؛ این 5 شهر همیشه میزبان نفرات اول هستند بررسی نفرات برتر کنکور در سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و علوم انسانی طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از آن‌ها ساکن شهرهایی هستند که قدرت سیاسی و اقتصادی دارند. آزمون سراسری در یکی دو سال گذشته خیلی مورد توجه قرار گرفته است، تغییر سازوکار سنجش و پذیرش دانش‌آموزان برای ورود به دانشگاه‌ها...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای عالی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف معلم بلاگرها تصمیم تازه ای گرفت شورای عالی آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف معلم بلاگرها تصمیم تازه ای گرفت به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه ورود به موضوع معلم بلاگرها خواسته برخی از اولیاء بود گفت: متن ماده واحده این موضوع در شورای عالی طرح و مقرر شد کارگروهی با تعیین خود شورا، متن را مورد بازبینی...

خبرگزاری مهر

یکی از اهالی اسد آباد مبلغی را برای تاسیس خیریه به نیابت از همسر مرحوم اختصاص داد و این امر آغازی برای بهبود زندگی ایتام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان به موج بازگشت اساتید به محل کار خود واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر

بر اساس آمار سال 1402 سازمان نوسازی مدارس، بیش از 20 درصد مدارس کل کشور فرسوده هستند که بودجه سنگینی برای بازسازی و نوسازی آنان نیاز است.

وب‌گاه فرارو

بررسی نفرات برتر کنکور در سه گروه آزمایشی تجربی، ریاضی و علوم انسانی طی سال‌های گذشته نشان می‌دهد تعداد قابل توجهی از آن‌ها ساکن شهرهایی هستند که قدرت سیاسی و اقتصادی دارند.