سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری دانشجو

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی کسب مدال نقره تکواندو در پارالمپیک پاریس را به زهرا رحیمی، دانش آموز مرندی تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو بخشنامه منع بازنشستگی معلمان و منع بکارگیری معلمان خرید خدمات آموزشی گفت که منتظر خبرهای خوب لغو تاثیر قطعی معدل در کنکور باشید.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی، موفقیت دانش آموز کشورمان در مسابقات پارالمپیک پاریس را تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نتایج اولیه آزمون سراسری سال 1403 امروز جمعه نهم شهریورماه بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور اعلام می‌شود. نمره‌کل و نمرات خام نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 هم اکنون در سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org در دسترس است و داوطلبان می‌توانند با ورود به حساب کاربری خود در سامانه یادشده، نمره کل و نمرات خام خود را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب نماز جمعه تهران گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت الله رئیسی در حذف ترجیحی اتخاذ کرد پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه رای به تمام کابینه نشان دهنده تعامل عقلانی مجلس با دولت بود، گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت آیت‌الله رئیسی در حذف ارز ترجیحی اتخاذ کرد، پرهزینه اما بسیار سازنده بود.

وب‌گاه الف

نتایج اولیه کنکور 1403 امروز بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور قرار می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه رای به تمام کابینه نشان دهنده تعامل عقلانی مجلس با دولت بود، گفت: تصمیم درستی که شهید خدمت "آیت‌الله رئیسی" در حذف ارز ترجیحی اتخاذ کرد، پرهزینه اما بسیار سازنده بود؛ این تصمیمات نیاز امروز و فرداست.

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران گفت: مدیران اقتصادی کشور تصمیمات غلط امروز من و شما در آینده مشخص می‌شود. به قول رهبر انقلاب اگر بودجه عمومی را به نفت گره نمی‌زدیم امروز مشکلاتی را نداشتیم. تصمیم دولت شهید رئیسی در حذف ارز ترجیحی پر هزینه بود اما مفید برای فرداست. باید مدیران بیندیشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروهای خرید خدمات سال گذشته آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید نیز سازماندهی می‌شوند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: نیروهای خرید خدمات سال گذشته آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید نیز سازماندهی می‌شوند.

وب‌گاه تابناک

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نیروهای خرید خدمات سال گذشته آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید نیز سازماندهی می‌شوند.