سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

براساس مصوبه هشتاد و دومین جلسه شورای هدایت استعداد‌های درخشان به تاریخ 20 خرداد ماه جاری درخصوص ارائه تسهیلات پذیرش به برگزیدگان مسابقات ملی و جهانی مهارت سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور برای ورود به دوره‌های کاردانی (پیوسته یا ناپیوسته) و کارشناسی (پیوسته یا ناپیوسته) به صورت مازاد بر ظرفیت‌های پذیرش با آزمون و بدون آزمون برای پذیرش‌های بدون آزمون از سال تحصیلی 1404-1405 و پس از آن،...

وب‌گاه الف

معاون آموزشی وزارت علوم طی نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها قواعد و شرایط پذیرش بدون آزمون مدال آوران جهانی را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تعدادی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با وزیر ورزش دیدار کردند.

وب‌گاه فرارو

دولت پزشکیان بار دیگر و پس از 12 سال یک وزیر زن دارد و حضور زنان در دولت را محدود به معاون زنان و خانواده نکرده است. حضور یکی از اهل سنت در هیئت دولت برای اولین بار اتفاق می‌افتد و می‌توانیم این طور بگوییم که قدم اول برای مشارکت دادن ایرانیان با اولویت دادن به شایسته‌سالاری و تخصص، برداشته شده است.

خبرگزاری دانشجو

معاون آموزشی وزارت علوم شرایط پذیرش بدون آزمون مدال آوران جهانی برای ورود به دوره‌های کاردانی و کارشناسی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم شرایط پذیرش بدون آزمون مدال آوران جهانی برای ورود به دوره های کاردانی و کارشناسی را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

سمنان - استاندار سمنان از آماده سازی 16 زمین چمن ورزش مدارس در این استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده هرمزگان از پیگیری ویژه‌ی وضعیت رد شدگان (دانشگاه فرهنگیان) از طریق رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با وزیر ورزش و جوانان دیدار کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه در برنامه صف اول در شبکه خبر درباره جایگاه قانونی مصوبات و تصمیمات شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: حیطه اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی در ابتدا فقط دانشگاه‌ها بود و موضوع اسلامی شدن دانشگاه‌ها از طریق این شورا دنبال می‌شد. وی افزود:، اما اکنون بر اساس حکم مقام...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: پیوست‌های پژوهشی، مبنا و سرلوحه سیاست‌گذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در معاونت مدارس و مراکز مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی باشد.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره گمانه‌زنی‌هایی که درباره تغییر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح می شود گفت: مصوبه کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سال آینده اجرایی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در نشست با کارکنان معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: تلاش بر این است تا ارتباطات مستمری با همکاران این حوزه داشته باشیم تا مسائل و دغدغه‌ها را بشنویم و پیگیری کنیم. وی افزود: به دنبال برگزاری نشست‌های تخصصی در این حوزه هستیم تا مشکلات این حوزه احصا و برطرف شود. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: حوزه تربیت بدنی...

وب‌گاه خبر آنلاین

بعد از آمدن دکتر مسعود پزشکیان، موج تازه ای از تغییر در حوزه مدیریت کلان کشور و انتصابات در میان نخبگان و تحول خواهان ایجاد شد که تشکیل شورای راهبردی محمدجواد ظریف، بر این موج دمید.

خبرگزاری مهر

والدین و دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه رسمی وزارت آموزش و پرورش، فرآیند ثبت‌نام و خرید کتاب‌های درسی خود را انجام دهند.