سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه مشرق نیوز

پزشکیان، رئیس جمهور درباره وضعیت آموزش و پرورش در کشور انتقاد کرد و گفت: قابل قبول نیست که در کشور که کسی که در کشور پول ندارد در مدرسه ای خوب آموزش نبیند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونان این وزارت خانه، در حکمی اسماعیل بحری زاده را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه اطلاعات حدود 50 سال قبل به نقل از وزیر آموزش و پرورش وقت از ساخت خانه برای معلمان در کنار مدرسه خبر داده بود.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش در حکمی رضوان حکیم‌زاده را به عنوان معاون آموزش ابتدایی و اسماعیل بحری‌زاده را به سمت مدیر کل حوزه وزارتی این وزارتخانه منصوب کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش در دو انتصاب جدید معاون آموزش ابتدایی و مدیرکل حوزه وزارتی را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه اطلاعات در دهم شهریورماه سال 1354 حامل خبر خوشی برای معلمان بود؛ در کنار هر مدرسه برای معلمان خانه ساخته می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش در دو انتصاب جدید معاون آموزش ابتدایی و مدیرکل حوزه وزارتی را منصوب کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان بازگشایی مدارس در سال جاری اظهار کرد: مطابق قانون آموزش کشور مصوب شورای عالی آموزش و پرورش، زمان بازگشایی مدارس اول مهر است و تقویم زمان حضور برای نوآموزان اعلام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از صدور مجوز به‌کارگیری 26 هزار و 300 نیروی (معلم) خرید خدمات آموزشی برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین حکم انتصاب علی‌رضا کاظمی وزیر جدید وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در آخرین حکم انتصاب علی‌رضا کاظمی وزیر جدید وزارت آموزش و پرورش، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فضای مجازی به عنوان یکی از جلوه‌های زندگی مدرن اگرچه آسایش و راحتی بیشتری در ارتباطات جهانی ایجاد کرده؛ با این حال مدت‌هاست نوعی دیگر از کودک آزاری و نقض حریم شخصی را برای کودکان به ارمغان آورده است.

خبرگزاری تسنیم

اصلاح طلبان تندرو تلاش می‌کنند هرگونه تصمیم، سیاستگذاری، اقدام و حتی دستاوردی که در دوران حضور شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم در کشور صورت گرفته را مورد انتقاد قرار دهند.

خبرگزاری مهر

طی حکمی از سوی علی‌رضا کاظمی، رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزشی وزارت علوم طی نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها قواعد و شرایط پذیرش بدون آزمون مدال آوران جهانی را اعلام کرد. معاون آموزشی وزارت علوم طی نامه‌ای خطاب به روسای دانشگاه‌ها قواعد و شرایط پذیرش بدون آزمون مدال آوران جهانی را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ براساس مصوبه هشتاد و دومین جلسه شورای هدایت استعداد‌های درخشان به تاریخ 20 خرداد ماه جاری درخصوص ارائه تسهیلات پذیرش به...