سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان: درباره اساتید و دانشجویان اخراج شده بازنگری شود مسعود پزشکیان روز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه وزیران سابق و فعلی علوم، تحقیقات و فناوری که در این وزارتخانه برگزار شد، اظهار داشت: درباره اساتید و دانشجویان اخراج شده بازنگری شود

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش که مسئولیت آموزش کشور را بر عهده دارند، خواست تا افرادی تربیت کنند که بتوانند درد جامعه را حل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور گفت: دانش باید منجر به حل مشکلات مردم شود. وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش که مسئولیت آموزش کشور را بر عهده دارند افرادی تربیت کنند تا درد جامعه را حل کنند رئیس جمهور گفت: دانش باید منجر به حل مشکلات مردم شود. وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش که مسئولیت آموزش کشور را بر عهده دارند افرادی تربیت کنند تا درد جامعه را حل کنند مسعود پزشکیان روز پنجشنبه در...

خبرگزاری دانشجو

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دانش باید منجر به حل مشکلات مردم شود، از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش که مسئولیت آموزش کشور را بر عهده دارند، خواست تا افرادی تربیت کنند که بتوانند درد جامعه را حل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه ای دو مشاور در مشاور «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» را منصوب کرد. وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه ای دو مشاور در مشاور «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» را منصوب کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با حکم علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش، علی زرافشان به عنوان مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری...

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: دانش باید منجر به حل مشکلات مردم شود. وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و آموزش و پرورش که مسئولیت آموزش کشور را بر عهده دارند افرادی تربیت کنند تا درد جامعه را حل کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش در حکمی مسئولیت راهبری، ساماندهی نیروی انسانی و فرایندهای وابسته به آن را به علی باقرزاده سپرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با اعلام معدل امتحانات نهایی متوسطه دوم توسط وزارت آموزش وپرورش، مجموعه ای از نمرات عجیب پیش رویمان قرار گرفت. معدل هایی همچون 9.3، 10.89 و 11.82 نشان می دهد، وضعیت آموزشی به ویژه در مدارس دولتی چندان بسامان نیست وزارت آموزش و پرورش می گوید امسال معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان 55 صدم نسبت به سال قبل بهتر شده است. البته مبادا تصور کنید با این افزایش معدل، با نمرات درخشانی رو به رو خواهیم...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش طی احکامی جداگانه مشاوران خود در «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی» را منصوب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا کاظمی بعد از مراسم معارفه‌اش به عنوان وزیر آموزش و پرورش، اولین احکام انتصابات در وزارتخانه متبوعش را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا کاظمی بعد از مراسم معارفه‌اش به عنوان وزیر آموزش و پرورش، اولین احکام انتصابات در وزارتخانه متبوعش را صادر و بدین ترتیب «علی زرافشان» را به عنوان مشاور وزیر در تحقق عدالت آموزشی و تضمین کیفیت یادگیری برای همه دانش آموزان و «علیرضا کمرئی» را به عنوان مشاور خود در ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی و کمک به استقرار مدرسه تراز سند تحول منصوب کرد.

وب‌گاه تابناک

وزیر آموزش و پرورش طی احکامی جداگانه مشاوران خود در «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزش مدارس دولتی» را منصوب کرد.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت گفت: خانواده‌ها به هر کسی که در فضای مجازی و حقیقی بدون مجوز و بدون گذراندن دوره‌های تخصصی، تبلیغات مشاوره کنکور انجام می‌دهد، اعتماد نکنند. پیشنهاد ما این است که با صرف هزینه اندک و تعرفه دولتی، از خدمات پایگاه‌های انتخاب رشته کنکور آموزش و پرورش بهره‌مند شوند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به راه‌اندازی 1300 پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور در 730 منطقه کشور گفت: «خانواده‌ها به هر کسی که در فضای مجازی و حقیقی بدون مجوز و بدون گذراندن دوره‌های تخصصی، تبلیغات مشاوره کنکور انجام می‌دهد، اعتماد نکنند. پیشنهاد ما این است که با صرف هزینه اندک و تعرفه دولتی، از خدمات پایگاه‌های انتخاب...

وب‌گاه تابناک

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس دولتی عادی مجوزی برای ثبت‌نام نکردن از دانش‌آموزان با نمرات ضعیف ندارند و خانواده‌ها این موارد را به ارزیابی عملکرد آموزش‌وپرورش گزارش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان مدارس هنگام بازنشستگی در اوج تجربه خود هستند و می‌توانند دانش آموزان را شش ساحتی آموزش دهند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان مدارس هنگام بازنشستگی در اوج تجربه خود هستند و می‌توانند دانش آموزان را شش ساحتی آموزش دهند. به گزارش عرشه آنلاین؛ وزارت آموزش و پرورش مدتی قبل با صدور بخشنامه‌ای با هدف جبران کمبود معلم در مهر 1403، محدودیتی را برای...