سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریفیان گفت: آشتی ملی خیلی فراتر از وفاق دولت است آشتی ملی همه اقشار جامعه را در برمی‌گیرد ما در سه عرصه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، دستگاه‌های زیادی همچون وزارت ارشاد و کشور داریم که می‌توانند نقش بسیار مهمی را داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حدادعادل در کنار رئیس جمهور در تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان در شماره امروز خود به جدیدترین انتصاب دولت پزشکیان حمله کرد. روزنامه کیهان در شماره امروز خود به جدیدترین انتصاب دولت پزشکیان حمله کرد. روزنامه کیهان درباره کابینه چهاردهم نوشت: با شروع روند انتصابات دولت چهاردهم، نگرانی درباره به‌کارگیری افرادی که کوچک‌ترین اعتقادی به مبانی و اصل نظام نداشته و در آشوب‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند روز افزون شده است. این انتصابات نابجا، خطر حاشیه‌آفرینی...

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام معدل امتحانات نهایی متوسطه دوم توسط وزارت آموزش وپرورش، مجموعه ای از نمرات عجیب پیش رویمان قرار گرفت. معدل هایی همچون 9.3، 10.89 و 11.82 نشان می دهد، وضعیت آموزشی به ویژه در مدارس دولتی چندان بسامان نیست

خبرگزاری مهر

یهودیانی که در اسرائیل هستند، پیاده‌نظامی هستند که اصالت نژادی ندارند و ابزار دست یهودی‌های اصلی هستند که کماکان به عنوان حشمدون در نیویورک، پاریس، آفریقای جنوبی و آرژانتین هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فراکسیون انقلاب اسلامی که ملغمه ای از طیف های مختلف اصولگراست، در روزهایی که صلاحیت وزرای پیشنهادی پزشکیان زیر ذره بین رفته بود بیشترین مخالفان را پشت تریبون فرستاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب مهاجرانی به عنوان سخنگوی دولت پس از 17 مرد سخنگو در ادوار پیشین، انتخابی ساختارشکن است و به نظر می‌رسد به عنوان نماینده زنان کار و وظیفه سنگینی پیش‌رو دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

با شروع روند انتصابات دولت چهاردهم، نگرانی درباره به‌کارگیری افرادی که کوچک‌ترین اعتقادی به مبانی و اصل نظام نداشته و در آشوب‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند روز افزون شده است. این انتصابات نابجا، خطر حاشیه‌آفرینی به جای خدمتگزاری در دولت جدید را به اذهان متبادر می‌سازد.

وب‌گاه تابناک

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به راه اندازی 1300 پایگاه انتخاب رشته برای داوطلبان کنکور در 730 منطقه کشور گفت: خانواده‌ها به هر کسی که در فضای مجازی و حقیقی بدون مجوز و بدون گذراندن دوره‌های تخصصی، تبلیغات مشاوره کنکور انجام می‌دهد، اعتماد نکنند. پیشنهاد ما این است که با صرف هزینه اندک و تعرفه دولتی، از خدمات پایگاه‌های انتخاب...

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر آقای وزیر، توانست به همراه خانواده اش یک هفته در گرمای اهواز و کرمان و بندر عباس و بوشهر و زاهدان و... بدون کولر و صرفاً با پنکه یک زندگی معمولی و غیر آزار دهنده داشته باشد، آن وقت می تواند زندگی مشابهی را به مردم پیشنهاد کند.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه ای دو مشاور در مشاور «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان: حل مسائل باید از آموزش و پرورش شروع شود رئیس جمهور گفت: نارضایتی‌ها و مشکلات به دلیل شکاف ایجاد شده بین قومیت‌ها و استان‌هاست؛ با صرف حرف زدن مشکلات حل نمی‌شوند. حل مسئله باید از آموزش و پرورش شروع شود. مسعود پزشکیان رئیس جمهور در آئین تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش گفت: ما محصول معلمان هستیم. معلمان نبودند ما به این جاها نمی‌رسیدیم. آقای صحرایی گفت که ما «روستازاده» بودیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه کیهان در مطلبی به احکام صادر شده توسط مسعود پزشکیان طی روزهای اخیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه کیهان در مطلبی درباره ترکیب کابینه چهاردهم نوشت: با شروع روند انتصابات دولت چهاردهم، نگرانی درباره به‌کارگیری افرادی که کوچک‌ترین اعتقادی به مبانی و اصل نظام نداشته و در آشوب‌ها نقش‌آفرینی کرده‌اند روز افزون شده است. این انتصابات نابجا، خطر حاشیه‌آفرینی به جای خدمتگزاری در دولت جدید را به اذهان متبادر می‌سازد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهدای 8 تیرماه سال 1360 در حیات سیاسی خود نه‌تنها بنا بر مصلحت‌اندیشی‌های آن‌زمان، دست از مبارزه با انحراف سیاسی داخلی و مقابله با توطئه‌انگیزی‌های خارجی برنداشتند، بلکه در مسیر تحقق دولت اسلامی و تقویت بنای جمهوری اسلامی، از هیچ تلاشی برای خدمت خالصانه به مردم شریف کشورمان دریغ نکردند، تا این‌که توسط مدعیان حمایت از خلق به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاوران وزیر آموزش و پرورش در «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» منصوب شدند.