سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از وزارت آموزش و پرورش وزارت نفت هم شکایت از خبرنگاران را پس می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معضل کمبود معلم مدت هاست که گریبان این وزارتخانه را گرفته است و بر اساس اعلام رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای سال تحصیلی جدید (1403 1404) حدود 176 هزار نفر کمبود معلم وجود دارد، این در حالیست که پیش‌بینی می‌شود حدود 72 هزار معلم تا مهر 1403 بازنشسته شوند و این امر تأمین نیروی انسانی را برای وزارت آموزش و پرورش سخت‌تر خواهد کرد.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای استفاده از نخبگان به عنوان مشاوران جوان رایزنی خواهیم کرد گفت: تاثیر معدل در کنکور دغدغه دانش‌آموزان است و بارها طی این چند روز گفتم که این موضوع را به شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس و پیگیری خواهم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمبود نیروی انسانی از جمله معضلاتی است که وزارت آموزش و پرورش در طی سالیان اخیر همواره با آن دست و پنجه نرم کرده است و به نظر می رسد قرار است در سال تحصیلی جدید مرتفع شده و وضعیت به سامانی را پیدا کند. موضوعی که علیرضا کاظمی، وزیر آموزش و پرورش هم در سخنان اخیر خود به آن اشاره کرد و از ورود «80 هزار نیرو به این وزارتخانه» تا «پایان شهریور» خبر داد. به گفته کاظمی «19 هزار نفر» از این...

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه رد شدن داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش با ایرادات و بهانه‌های بی‌پایه قابل قبول نیست، گفت: کمیسیون آموزش موضوع رد داوطلبان آزمون آموزش و پرورش با بهانه‌های واهی را پیگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: آیین‌نامه آموزشی و پرورشی مراکز غیردولتی که از سال‌های گذشته مورد درخواست هیأت دولت قرار داشت، بر اساس الگوی مورد نظر شورای عالی آموزش و پرورش تهیه شده و به زودی ارسال خواهد شد. مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: آیین‌نامه آموزشی و پرورشی مراکز غیردولتی که از سال‌های گذشته مورد درخواست هیأت دولت قرار داشت، بر اساس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش در نشست صمیمانه با مدال آوران و افتخارآفرینان المپیادهای علمی کشور با بیان اینکه موفقیت امروز شما حاصل زحمات مربیان، معلمان و والدین شماست گفت: قدر این نعمت را دانستن و شکر آن را به جا آوردن مدلی از بازخورد است که ما باید نسبت به این موفقیت داشته باشیم. وی با اشاره به کسب 5 مدال طلا توسط اعضای تیم المپیاد نجوم کشورمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه آموزشی و پرورشی مراکز غیردولتی که از سال‌های گذشته مورد درخواست هیأت دولت بود، براساس قالب موردنظر شورای عالی آموزش و پرورش آماده شده که به زودی ارسال می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ورود 80 هزار معلم جدید به آموزش و پرورش در آستانه سال جدید می تواند تا حدودی از مشکل کمبود نیروی انسانی در این وزارتخانه که گره آن تا حدود زیادی کور شده است، بکاهد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: تأثیر سوابق تحصیلی که مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است توسط تیم بزرگی از صاحب نظران و کارشناسان نظام تعلیم و تربیت تهیه شده است.

خبرگزاری مهر

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس باید اولویت کار خود را پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بدانند و بعد وارد درمان شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز فاطمه مهاجرانی، در جایگاه سخنگوی دولت پزشکیان قرار گرفت؛ حالا او چهره‌ای جوان و نماینده‌ای از زنان جامعه و پنجمین زن کابینه در چهاردهمین دولت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فاطمه مهاجرانی، پنجمین زن کابینه پزشکیان و سخنگوی دولت چهاردهم است؛ او را می‌توان از امروز، اولین زن سخنگوی دولت در تاریخ ایران برشمرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: موضوع رد داوطلبان آزمون آموزش و پرورش با بهانه‌های واهی پیگیری می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فاطمه مهاجرانی در فهرست اعضای شورای راهبری کابینه دولت مسعود پزشکیان که ریاست آن بر عهده محمدجوادظریف بود نیز ثبت شده بود. او از جوانترین چهره‌های حاضر در کابینه است و سوای از فعالیت‌های سیاسی اخیر، از جنبه علمی و آموزشی بیشتر به موضوعاتی همچون داده‌کاوی، استرتژای آموزش الکترونیکی، سیستم‌های ترکیبی و رضایت دانشجو توجه داشته است.