سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دو مشاور «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» در آموزش و پرورش منصوب شدند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش در احکام جداگانه ای دو مشاور در مشاور «تحقق عدالت آموزشی» و «ارتقای کیفیت آموزشی مدارس دولتی» را منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان در آیین تکریم و معارفه وزیر آموزش و پرورش گفت: اگر معلمان نبودند به این جایگاه نمی‌رسیدیم، دکتر صحرایی گفتند که ما روستازاده بودیم که وزیر شدیم ما هم یک دهاتی بودیم که رئیس‌جمهور شدیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واریز مبلغ یک میلیون تومان بابت علی الحساب متناسب سازی تیر ماه 1403 امروز پس از تخصیص اعتبار لازم به حساب بازنشستگان کشوری مشمول، آغاز شده است. واریز مبلغ یک میلیون تومان بابت علی الحساب متناسب سازی تیر ماه 1403 امروز پس از تخصیص اعتبار لازم به حساب بازنشستگان کشوری مشمول، آغاز شده است. به گزارش عرشه آنلاین، واریز مبلغ یک میلیون تومان بابت علی الحساب متناسب سازی تیر ماه 1403 امروز پس...

وب‌گاه تابناک

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کسب 5 مدال طلا در المپیاد نجوم بی نظیر و ارزشمند است، خطاب به اعضای تیم المپیاد نجوم گفت: باید قدر شما را بیشتر بدانیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزرای آموزش و پرورش گفت: نیروی انتظامی نوجوانان ما را هدایت نمی‌کند؛ تخریب می‌کند. رئیس جمهور در مراسم تودیع و معارفه وزرای آموزش و پرورش گفت: نیروی انتظامی نوجوانان ما را هدایت نمی‌کند؛ تخریب می‌کندرئیس‌جمهور با تاکید بر این‌که «باید عدالت را پیاده کنیم»، تصریح کرد: محصولی که ما در بیرون درباره رفتار جوانان و دختران می‌بینیم و به نیروی انتظامی می‌سپاریم...

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: آموزش و پرورش استان با کمبود 16 هزار نفر نیرو مواجه است که این کمبودها باید رفع شود.

وب‌گاه گسترش

«حسن هاشمی»، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در واکنش به تجمع دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور مقابل شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: به نظر می‌رسد اعتراض معترضان به شرط معدل در کنکور به این دلیل است که شرایط امتحانات نهایی در مدارس مختلف یکسان نیست. این نکته به نظر من کاملاً منطقی است. به عنوان مثال، در یک مدرسه ممکن است دانش‌آموزان در شرایطی آرام و زیر کولر امتحان دهند،...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور گفت: برای رسیدن به حق و عدالت باید اصلاحات کرد چون در حال حاضر از آن فاصله داریم و این نارضایتی ها به خاطر نبود حق و عدالت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که برای بهره‌گیری از نخبگان به عنوان مشاوران جوان، رایزنی‌هایی انجام خواهد شد. وی همچنین افزود که تاثیر معدل در کنکور یکی از نگرانی‌های دانش‌آموزان است و در روزهای اخیر بارها تأکید کرده‌ام که این موضوع را به شورای عالی انقلاب فرهنگی منتقل و پیگیری خواهم کرد. وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که برای بهره‌گیری از نخبگان به عنوان مشاوران جوان، رایزنی‌هایی انجام...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور گفت: شاکریم خدا را که نعمت جمهوری اسلامی را به ما داد تا دورافتاده‌ای در آن بتواند در بالاترین جاهای این مملکت خود را پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: فرزندانِ ما باهم فرقی ندارند ولی نیروهای و نوع آموزش تفاوت دارد و این بی‌عدالتی است؛ ما باید عدالت را پیاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای استفاده از نخبگان به عنوان مشاوران جوان رایزنی خواهیم کرد گفت: تاثیر معدل در کنکور دغدغه دانش‌آموزان است و بارها طی این چند روز گفتم که این موضوع را به شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکس و پیگیری خواهم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از وزارت آموزش و پرورش وزارت نفت هم شکایت از خبرنگاران را پس می‌گیرد.