یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در مراسم افتتاحیه کنگره چهاردهم این اتحادیه، گفت: آینده سازان نامی است که در این 45 سال به آن رسیدیم. نام آینده نامی است که همه افراد نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. عده‌ای نسبت به آینده حساس و نا امید و عده‌ای دیگر به آینده خوش بین هستند. دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش از ضرورت ورود هوش مصنوعی به برنامه های درسی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش باید به مسئله اصلی دستگاه‌ها تبدیل شود تا نگاه ساده انگارانه از این وزارتخانه برداشته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران نسبت به افزایش مواد مخدرگل و حشیش بین نوجوانان و جوانان هشدار داد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برخی پیشنهادات برای تغییر مصوبه کنکور مطرح است اما از آنجا که هر تغییری یک سال قبل باید انجام شود، در صورت اصلاح بندهایی از این مصوبه به آزمون سراسری سال 1404 نمی‌رسد.

خبرگزاری مهر

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: همه چیز در دفتر انجمن اسلامی مدرسه است. این دفتر در هر مدرسه‌ای میدان مجاهدت آینده سازان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامی تصریح کرد: پیش‌سازهای مواد مخدر در کارگاه‌های زیر زمینی به متادون تبدیل می‌شود. از سال گذشته به‌صورت داروهای متادون در جامعه به‌صورت زیاد نشت پیدا کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره انتشار تصاویر دانش‌آموزان توسط معلم بلاگرها گفت: دانش‌آموز یک وجود معصوم، پاک و بی‌دفاع است و اگر او را در معرض جمع‌آوری فالوئر قرار دهیم کار مناسبی نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفت: میانگین سرانه استاندارد فضای آموزشی 8 متر است، اما در حال حاضر میانگین کشور حدود 5.3 متر است. وزیر آموزش و پرورش گفت: میانگین سرانه استاندارد فضای آموزشی 8 متر است، اما در حال حاضر میانگین کشور حدود 5.3 متر است. به گزارش عرشه آنلاین؛ کاظمی، وزیر آموزش و پرورش گفت: کمبود معلم و فضا از گذشته همواره در آموزش و پرورش وجود داشته است و این موضوع همیشه در این نهاد دیده...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس هیات مدیره کانون انجمن های صنفی مراکز درمان سو مصرف مواد کشور گفت: یک میلیون و 600 هزار معتاد در مراکز سو مصرف مواد تحت درمان هستند.

وب‌گاه فرارو

«کمبود فضای آموزشی در کل کشور وجود دارد و این مشکلی عمومی است. در برخی کلاس‌ها تراکم دانش‌آموزان بالاست و گاه به 30، 35 یا حتی 40 نفر می‌رسد که این نیز ناشی از توزیع نامناسب جمعیت در سطح کشور است.»

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش از ضرورت ورود هوش مصنوعی به برنامه های درسی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش باید به مسئله اصلی دستگاه‌ها تبدیل شود تا نگاه ساده انگارانه از این وزارتخانه برداشته شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران به محلی دنج برای سگ‌بازها تبدیل شده زیرا عملا هیچ بازدارندگی یا مجری مقتدری برای قوانین وجود ندارد که بتواند جلوی معضلات، خطرات و ناهنجاری‌های این مسئله را بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به مصوبه کنکور اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی هر تصمیمی می‌گیرد و مصوبه‌ای که دارد با نخبگان و دانشمندان کشور مشورت می‌کند و سپس تصمیم می‌گیرد، هزاران معلم در مصوبه کنکور نقش داشته‌اند و با این مصوبه، آموزش به عدالت نزدیک شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شادی مالکی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به تمهیدات این سازمان در استقبال از ماه مهر و شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: با توجه به کاهش زمان انتظار مسافران تاکسی پایتخت به گونه‌ای برنامه‌ریزی کردیم که بخشی از تاکسی‌های گردشی و تاکسی‌هایی که در خطوط با مسافران کم فعال هستند وارد 40 خطی که مورد شناسایی قرار گرفته و...

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان اجازه ندارند دانش‌آموز را ابزار جمع‌آوری فالوئر کنند، گفت: معلم بلاگرها معمولاً از مدارس غیردولتی هستند.

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آمادگی داریم که تشکل‌های دانش‌آموزی در سیاست ورزی‌ها و تصمیم گیری‌ها ما را با ارائه نظراتشان یاری کنند.