دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

وزیرآموزش و پرورش تاکید کرد که در آستانه بازگشایی مهر از هرگونه تغییر مدیران مدارس پرهیز کنید و اگر قرار بر تغییر باشد باید بر اساس ضوابط و هماهنگی انجام شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس دادگاه رسیدگی به اتهامات منافقین گفت: دستور توقیف و شناسایی اموال مرتبط با متهمان این پرونده را در راستای ماده 107 قانون آیین دادرسی کیفری صادر و اعلام می‌کنم اموال متهمان توقیف شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیرآموزش و پرورش تاکید کرد که در آستانه بازگشایی مهر از هرگونه تغییر مدیران مدارس پرهیز کنید و اگر قرار بر تغییر باشد باید بر اساس ضوابط و هماهنگی انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان جزئیات واریز سود مالی معلمان و بازنشستگان فرهنگی را اعلام کرد. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز 10 هزار و 130 میلیارد ریال سهم‌الشرکه و سود به حساب اعضای بازنشسته صندوق از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه خبر داد. مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان خاطر نشان کرد: بازنشستگان سود سال مالی 1403 را نیز دریافت خواهند کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف ثبت نام اتباع در مدارس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در شورای عالی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز آموزش و پرورش که با حضور اعضای ستاد و حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در محل این وزارتخانه برگزار شد بیان کرد: صحبت کردن درباره نماز رزق ارزشمندی است و خدا را بابت این نعمت شاکر هستیم. وی ادامه داد: آقای قرائتی از برکات و پرچم داران نماز در سراسر کشور هستند. کاظمی با اشاره به اهمیت فرهنگ...

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف ثبت نام اتباع خبر داد و گفت: با کم‌کاری و کم‌فروشی مدیران مدارس و مناطق برخورد می‌کنیم

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 9 میلیون و 21 هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: زنگ شکوفه‌ها امسال 27 شهریور نواخته می‌شود.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ترویج نماز مهم‌ترین ماموریتم در این وزارتخانه است، گفت: قطعاً نماز اجبار بردار نیست زیرا این عمل، قلبی و اعتقادی است و باید با معرفت وجودی به آن برسیم.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش از تعیین تکلیف ثبت نام اتباع در مدارس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 9 میلیون و 21 هزار و 825 دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده‌اند ادامه داد: این آمار معادل 97.54 درصد است و نشان از درصد بالای ثبت نام‌ها دارد و امیدواریم با تکمیل ثبت اطلاعات دانش‌آموزان در سامانه‌ها به رقم بالاتری برسد.

وب‌گاه گسترش

بهروز مروتی، حقوق معلولان اظهار داشت: لازم است ساختار بهزیستی دچار تغییرات اساسی شود و این امر تنها با یک مدیریت تحول‌گرا امکان‌پذیر است. در حال حاضر، ساختار بهزیستی به شدت فرسوده و ناکارآمد است و با این وضعیت نمی‌توان به وظایف محول شده به این نهاد به درستی رسیدگی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید از هرگونه تغییر مدیران مدارس پرهیز شود و اگر قرار بر تغییر باشد باید بر اساس ضوابط و هماهنگی انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اولین روز بازگشایی مدارس مشخص شد معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 9 میلیون و 21 هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: زنگ شکوفه‌ها امسال 27 شهریور نواخته می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین رضوان حکیم‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه‌ها روز سه شنبه 27 شهریور برگزار می‌شود که روز آغاز به کار...