دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری تسنیم

تا تاریخ 18 شهریور، 95.44 درصد دانش‌آموزان کشور در مدارس ثبت‌نام کرده‌اند و هنوز حدود 700 هزار دانش‌آموز از جمعیت 15 میلیونی در دوره‌های مختلف تحصیلی ثبت‌نام نکرده‌اند.

وب‌گاه گسترش

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرد که خدمات معلمان در برگزاری امتحانات بر اساس تعرفه جدید پرداخت خواهد شد و تلاش می‌شود که بخشی از این تعرفه در زمان برگزاری امتحانات جبران گردد. محسن زارعی در گفت‌وگویی بیان کرد: تعرفه خدمات معلمان در امتحانات بازنگری شده و در کمیسیون شورای عالی به تصویب رسیده است که از سال جاری به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وب‌گاه فرارو

«با افزایش سن دانش‌آموزان، نوع نیاز بدن آنان نیز نسبت به یک کودک متفاوت می‌شود و مراقبت از لباس هم در این سنین نسبت به سنین کودکی بسیار متفاوت است. نمی‌توانیم برای تمام مقاطع تحصیلی از یک نوع پارچه برای دوخت لباس فرم استفاده کنیم. با توجه به فعالیت و بازیِ بیشتر کودکان نیاز است که لباس‌های دانش‌آموزان مقطع دبستان بیشتر شسته شود و باید ثبات رنگ آن‌ها بیشتر باشد.»

وب‌گاه فرارو

دمشق پایتخت سوریه، حراره پایتخت زیمبابوه، لاگوس یکی از شهر‌های نیجریه، الجزیره پایتخت کشور الجزایر و طرابلس پایتخت لیبی به ترتیب بدترین شهر‌ها برای زندگی معرفی شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جشنواره ملی «فردوسی»، صبح سه شنبه (20 شهریور 1403) با حضور «علیرضا کاظمی»، وزیر آموزش و پرورش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست خبری هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با حضور وحید ملتجی مدیر المپیاد، میثم بکتاشیان معاون فرهنگی شهرداری اصفهان، مسعود احمدیان معاونت فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی و جمعی از اهالی رسانه با اجرای مصطفی محمودی 20 شهریور ماه در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات جلسه امروز این شورا در مورد شیوه انتخاب‌رشته پذیرفته‌شدگان 1402 در کنکور امسال را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبات جلسه امروز این شورا در مورد شیوه انتخاب‌رشته پذیرفته‌شدگان 1402 در کنکور امسال را تشریح کرد.

وب‌گاه فرارو

طبقاتی شدن نظام آموزشی مساویست با طبقاتی شدن مناصب مهم کشور در دستان یک عده خاص و زیر دست شدن خانواده‌های کم بضاعت و متاسفانه پدیده فقر و زیردست بودن موروثی و در مقابل، موروثی شدن قدرت و ثروت نیز تشدید خواهد شد. اولین گام باید این باشد که در مناطق محروم به شکل مداوم استعدادیابی انجام شده و کودکانی که در مناطق محروم و در شرایط سخت تحصیل می‌کنند، فرصت حضور رایگان در مدارس ویژه استعداد‌های...

وب‌گاه الف

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 میلیون و 21 هزار و 825 دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم‌زاده در خصوص نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها و بازگشایی مدارس گفت: جشن شکوفه‌ها روز سه شنبه 27 شهریور برگزار می‌شود که روز آغاز به کار مدارس برای کلاس اولی‌ها است، همچنین سال تحصیلی جدید هم روز یکشنبه اول مهر آغاز می‌شود. وی با بیان اینکه جشن شکوفه‌ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس شهر تهران برگزار خواهد شد افزود: هر مدرسه با توجه...

خبرگزاری تسنیم

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: زنگ مهر روز اول مهر در مدارس پایتخت نواخته می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: 9 میلیون و 21 هزار و 825 دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده‌اند.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش درباره قطع آب مدارس گفت: تمام دستگاه‌ها به آموزش و پرورش کمک می‌کنند و مطمئن باشید که آب و برق هیچ مدرسه‌ای قطع نخواهد ماند.