دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه فرارو

گاه درد و رنج تا پوست و استخوان نفوذ کرده و راهش را از شریان‌های اصلی پیدا می‌کند و به افسردگی ختم می‌شود، تاب و توان را می‌گیرد و تحمل را سخت‌تر می‌کند تا جایی که طاقت طاق می‌شود و آدمی را گا‌ها به دلیل ترس از قضاوت و سرزنش به خاموشی و سکوت و پایان زندگی می‌کشاند؛ سکوتی به بهای پایان دادن به جان که هر 11 دقیقه یک نفر را در جهان به مرز «خودکشی» می‌رساند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از 9 میلیون و 21 هزار دانش‌آموز در دوره ابتدایی ثبت‌نام کرده‌اند گفت: زنگ شکوفه‌ها امسال 27 شهریور نواخته می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هیأت داوران دومین جشنواره ملی سرود آفرینش کانون شامل بهرام دهقانیار، سیدجواد هاشمی و شهروز حقی، اسامی سه گروه برتر سرود را اعلام کردند. بر همین اساس سرود «بازی‌های محلی» از استان کرمان مقام اول، سرود‌های «ایران من» از استان گلستان و «خوشا غریاز دهکر همچنین سرود «غم سیبیلو» از استان سیستان و بلوچستان به عنوان برگزیده آرای مردمی معرفی شد. گروه‌های...

وب‌گاه فرارو

«وزارت آموزش و پرورش با کمبود شدید نیرو مواجه است و قصد دارد این کمبود را از طریق بازنشستگان برطرف کند، در صورتی که نیرو‌های غیررسمیِ توانمند با تجربه آموزگاری و گذراندن دوره‌های ضمن خدمت با گزینش نا عادلانه کنار گذاشته شده‌اند.»

وب‌گاه گسترش

معلمان غیررسمی در آستانه‌ی شروع سال تحصیلی جدید بر این نکته تأکید کردند که وزارت آموزش و پرورش با کمبود جدی نیروی انسانی روبروست و در تلاش است تا این کمبود را با استفاده از بازنشستگان جبران کند. در حالی که نیروهای غیررسمی با تجربه و مهارت‌های آموزشی، که دوره‌های ضمن خدمت را نیز گذرانده‌اند، به طور ناعادلانه کنار گذاشته شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

در جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی های دولت قیمت پایه و شرایط واگذاری تعدادی از دارایی های شش وزارتخانه مطرح و در خصوص آن تصمیم گیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تاثیر معدل در کنکور خطاهای متعددی در حوزه آموزشی دارد اما فقط تاثیر ضدپرورشی این تصمیم چنان بزرگ است که به تنهایی کافی است تا شورای عالی انقلاب فرهنگی با ترکیب جدید، این تصمیم را به فوریت لغو کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در چهل و پنجمین جلسه مولدسازی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، شرایط مولدسازی دارایی‌های شش وزارتخانه بررسی شد.

خبرگزاری تسنیم

در چهل و پنجمین جلسه مولدسازی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، شرایط مولدسازی دارایی‌های شش وزارتخانه بررسی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نامه 60 دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان کشور به مسعود پزشکیان رییس جمهور برای توجه ویژه به فرایند گزینش معلمان و نظارت بر دخالت‌های غیرکارشناسانه در فرایند گزینش منتشر شد. متن نامه به شرح زر است: بسم الله الرحمن الرحیم مسامحه و سهل انگاری در تعلیم و تربیت خیانت به اسلام و جمهوری اسلامی و استقلال فرهنگی یک ملت و کشور می‌باشد و باید از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمود حکیمی از پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهدی کاموس از بستری شدن محمود حکیمی از پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان خبر داد.

وب‌گاه گسترش

پیش‌بینی می‌شود که پزشکیان در مواجهه با موضوعات حساس، رویکردی چندجانبه اتخاذ کند و به حساسیت‌های جامعه احترام بگذارد. زیرا دیگر شهروندان نیز از وضعیت بحرانی حامل‌های انرژی آگاه هستند و به نوعی از انتقادات در این زمینه خسته شده‌اند. اما نوع نگرش و راهکارهای ارائه‌شده در این خصوص، همان موضوع حساسی است که همواره محل بحث و جدل بوده است.

خبرگزاری مهر

مهدی کاموس از بستری شدن محمود حکیمی از پژوهشگران، مدرسان و نویسندگان پیشکسوت ادبیات دینی و کودک و نوجوان خبر داد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید آموزش‌های لازم به رانندگان سرویس مدارس ارائه شود و حتی نیاز است گزینشی در این زمینه صورت بگیرد تا از خطرات و نگرانی‌های احتمالی خانواده‌ها پیشگیری شود.‌

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اعتراض داوطلبان کنکور در جلسه فردای شورای عالی انقلاب فرهنگی بررسی می‌شود.