دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به میانگین نمرات 10.98 دانش‌آموزان در امتحانات نهایی امسال گفت: عملکرد دانش‌آموزان دختر بهتر از پسران است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: بر آن شدیم تا برای امسال اقداماتی را انجام دهیم تا دیگر شاهد افت نمرات دانش آموزان در امتحانات نهایی همچون سال گذشته نباشیم.

خبرگزاری مهر

بر اساس ابلاغیه هیات وزیران، 81 اقدام اجرایی دستگاه‌های مختلف کشور به تفکیک در راستای برنامه جامع تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی کاظمی، در نشست خبری تحلیل نتایج آزمون‌های نهایی و کنکور 1403 با اشاره به موضوع کیفیت بخشی به امر آموزش گفت: کیفیت بخشی به محتواهای آموزشی و آموزش‌های ارائه شده یک امر ضروری بوده و حتی از جمله اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش است. البته کیفیت بخشی یک م وضوع فرایندی است. کیفیت بخشی به صورت دفعی اتفاق نمی‌افتد. کیفیت برای کیفیت بخشی باید...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس ابلاغیه هیئت وزیران، 81 اقدام اجرایی دستگاه‌های مختلف کشور به تفکیک در راستای برنامه جامع تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، مشخص شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن زارعی در نشست خبری تحلیل نتایج آزمون‌های نهایی گفت: 400 همکار طراح، 72 ساعت در فضای قرنطینه بودند؛ برای 113 عنوان درس کار طراحی امتحانات نهایی انجام شد و در نهایت کار تصحیح 60 میلیون پاسخبرگ انجام و 6029 حوزه اجرا درگیر برگزاری بودند و در کل 14 هزار حوزه اجرا در کشور درگیر امتحان نهایی بودند. تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانات نهایی وی با...

وب‌گاه فرارو

بنابر اظهارات معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش، براساس قانون برنامه هفتم توسعه، آموزش‌وپرورش مکلف شده است با برنامه‌ریزی و ارتقای کیفیت آموزشی، سالانه «نیم نمره» میانگین نمرات دانش‌آموزان را بالا ببرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرکل اداره انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که نرخ مصوب برای روپوش مدارس در تهران و سایر شهرها زیر یک میلیون تومان است. وی تاکید کرد که آموزش و پرورش مرجع تعیین نرخ لباس مدارس نیست و در صورت مشاهده تخلف، والدین می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش و انجمن اولیاء و مربیان شکایت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فاضل میبدی فعال اصلاح درباره اظهارات علیرضا کاظمی وزیر آموزش وپرورش گفت: می دانید معلم ها با شغل دوم زندگی می کنند؟ فاضل میبدی فعال اصلاح درباره اظهارات علیرضا کاظمی وزیر آموزش وپرورش یک توییت منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ او گفت: می دانید معلم ها با شغل دوم زندگی می کنند؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به میانگین نمرات 10.98 دانش‌آموزان در امتحانات نهایی امسال گفت: عملکرد دانش‌آموزان دختر بهتر از پسران است.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر کشور در آستانه بازگشایی مراکز آموزشی، از سوی وزیر کشور طرح استقبال از مهر را به استانداران ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: همه آزمون‌های نهایی برگزار شده در کمال امنیت، با سلامت کامل و با استاندارد کافی برگزار شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ابلاغ طرح استقبال از مهر، در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طرح استقبال از مهر به منظور اجرا در شهر‌ها و روستا‌ها به استانداران ابلاغ شد.