دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کار تصریح کرد: فقر شدید یعنی درآمد یک فرد کفاف هزینه خوراک را نمی‌دهد. به عبارت دیگر اگر فرد همه درآمدش را هم خرج کند، نمی‌تواند نیاز خوراکش را تأمین کند؛ یعنی شما فرض کنید که هزینه مسکن، حمل و نقل و بهداشت ندارد و فقط می‌خواهد غذا بخورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: میدری گفت: بر اساس داده‌های مرکز آمار ایران و گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، از سال 1398 تا 1401 نرخ فقر نسبتاً ثابت و حدود 30 درصد یا 25 میلیون و 400 هزار نفر بوده است.

خبرگزاری مهر

وزیر کار با اعلام اینکه 30 درصد از جمعیت کشور زیر خط فقر هستند، گفت: اغلب کسانی که به فقر مطلق دچارند شغل و درآمد دارند، اما درآمد آنها کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد.

وب‌گاه فرارو

معاون شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه والدین می‌توانند نسبت به انتشار تصاویر دانش‌آموزان در فضای مجازی شکایت کنند، گفت: انتشار هر گونه فیلم و تصویر از دانش‌آموزان که منجر به تحقیر آن‌ها شود، ممنوع شد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرسش مهر گفت: بناست با سه کلید واژه عدالت، انصاف و صداقت پرسش مهر را طراحی کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: در پویشی به نام «مشق همدلی» تامین 850 هزار بسته لوازم التحریر با مشارکت مردم در دستور کار است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دو هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده است و هنوز بخشی از کلاس اولی‌ها در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند، از سوی دیگر نیز امسال جشن شکوفه‌ها 27 شهریور برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا کاظمی در جلسه شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش با اشاره به گزارش‌های ارایه شده توسط اعضای این شورا افزود: حوزه پرورشی و فرهنگی باید به موضوع هدایت تحصیلی ورود کرده و توجه به آن را در دستور کار قرار دهد، زیرا این امر در سرنوشت دانش آموزان بسیار اثرگذار است. وی اظهار داشت: در کنار برنامه‌های پرورشی که برای آغاز سال تحصیلی در نظر گرفته شده،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار هر گونه فیلم و تصویر از دانش‌آموزان که منجر به تحقیر آنها شود، ممنوع شد. معاون شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه والدین می‌توانند نسبت به انتشار تصاویر دانش‌آموزان در فضای مجازی شکایت کنند، گفت: انتشار هر گونه فیلم و تصویر از دانش‌آموزان که منجر به تحقیر آنها شود، ممنوع شد. به گزارش عرشه آنلاین ورود دوربین به کلاس درس و بلاگری توسط برخی معلمان، پدیده جدی قابل تأملی است...

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران از افزایش 15 درصدی ترافیک در پایتخت با بازگشایی مدارس خبر داد.

وب‌گاه الف

«در وزارت آموزش وپرورش جهت گیری همه برنامه ریزیها از جمله تربیت معلم، تألیف کتب درسی، روش های تدریس، امتحانات داخلی ونهایی تحقق اهداف مصوب قانون آموزش وپرورش است نه غیر آن. متاسفانه کنکور وسوالات تستی نه تنها همه برنامه های آموزش وپرورش را تحت الشعاع بلکه دست یابی به این اهداف را غیر ممکن می سازد»

خبرگزاری تسنیم

معاون شورای عالی آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه والدین می‌توانند نسبت به انتشار تصاویر دانش‌آموزان در فضای مجازی شکایت کنند، گفت: انتشار هر گونه فیلم و تصویر از دانش‌آموزان که منجر به تحقیر آنها شود، ممنوع شد.

وب‌گاه گسترش

معلمان خرید خدمات اکثر اوقات در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌برند و هنوز مشخص نیست که آیا دولت قصد دارد دوباره از آنها استفاده کند یا باید منتظر سال آینده بمانند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی این بار در خصوص تعیین وضعیت معلمان خرید خدمت، خبر جدیدی را ارائه کردند.

خبرگزاری تسنیم

دو هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده است و هنوز بخشی از کلاس اولی‌ها در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند، از سوی دیگر نیز امسال جشن شکوفه‌ها 27 شهریور برگزار می‌شود.