دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت از امروز 19 شهریور آغاز شد. نام نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت از امروز 19 شهریور آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صندوق اعتباری هنر به منظور کاهش دغدغه های درمانی جامعه فرهنگ و هنر کشور، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه...

خبرگزاری مهر

دادستان کل کشور در راستای پایش و نظارت بر فرایند آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خطاب به دادستان‌های سراسر کشور بخشنامه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش میانگین امتحانات نهایی به تفکیک پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را اعلام کرد به عقیده تحلیگران فضای کلی بازار کشور هم‌اکنون نیاز چشمگیری به ارز ندارد؛ نیاز‌های موجود نیز به‌درستی توسط نهاد بازارساز و از محل مرکز مبادله ارز و طلای کشور تامین می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ با اتمام تعطیلات و شروع به کار جدی بازار‌ها در هفته جدید شاخص‌های غیررسمی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس جدیدی از متروی تهران در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. عکس جدیدی از متروی تهران در شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده‌ای داشته است. به گزارش عرشه آنلاین؛ کاربری به نام سارا به انتشار این عکس نوشت: مترو تهران به کابل شباهت زیادی پیدا کرده است

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه 10 هزار و 200 دانش‌آموز استان طی سال تحصیل جدید وارد کلاس اول می‌شوند، گفت: هیچ کلاس درسی بدون معلم نیست.

خبرگزاری دانشجو

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: ممکن است در برخی از سوالات، اعداد و ارقام یا جزئیات دقیقاً مشابه آنچه در کتاب‌های درسی آمده است نباشد، اما این به معنای دور شدن از چارچوب‌های کتاب‌های درسی نیست.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت طراحی سامانه‌ای جامع، جهت اطلاع از آمار سواد آموزان و منابع انسانی تاکید کرد و گفت: سیکل معیوب جذب نیروی نهضت سواد آموزی قطع می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق گزارش ارائه شده، 50 درصد مدارس غیردولتی، در راستای سند تحول بنیادین و مدارس تراز این سند هدفگذاری شده اند که این اقدام بسیار مسرت بخش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق گزارش ارائه شده، 50 درصد مدارس غیردولتی، در راستای سند تحول بنیادین و مدارس تراز این سند هدف‌گذاری شده‌اند که این اقدام بسیار مسرت بخش است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت طراحی سامانه‌ای جامع، جهت اطلاع از آمار سواد آموزان و منابع انسانی تاکید کرد و گفت: سیکل معیوب جذب نیروی نهضت سواد آموزی قطع می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت طراحی سامانه‌ای جامع، جهت اطلاع از آمار سواد آموزان و منابع انسانی تاکید کرد و گفت: سیکل معیوب جذب نیروی نهضت سواد آموزی قطع می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ذخایر خون در استان اصفهان به سطح نگران‌کننده‌ای کاهش یافته و اکنون تنها برای 4.8 روز کافی است. این کاهش شدید، به ویژه در گروه‌های خونی نادر، نیاز فوری به مشارکت عمومی در اهدای خون را برجسته کرده است. مسئولان بهداشت و درمان از جامعه درخواست کرده‌اند تا با مشارکت در این امر حیاتی، به رفع بحران کمک کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو هفته تا آغاز سال تحصیلی جدید باقی مانده است و هنوز بخشی از کلاس اولی‌ها در مدارس ثبت‌نام نکرده‌اند، از سوی دیگر نیز امسال جشن شکوفه‌ها 27 شهریور برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکید بر وحدت، پرهیز از تخریب و دعوت به همدلی اجتماعی و تعامل بین قوا طی چند نوبت در بیانات ماه های اخیر رهبر معظم انقلاب دیده شده است که نشان دهنده اهمیت این موضوعات برای ایشان در شرایط فعلی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به میانگین نمرات 10.98 دانش‌آموزان در امتحانات نهایی امسال گفت: عملکرد دانش‌آموزان دختر بهتر از پسران است. رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به میانگین نمرات 10.98 دانش‌آموزان در امتحانات نهایی امسال گفت: عملکرد دانش‌آموزان دختر بهتر از پسران است. محسن زارعی؛ رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت وزارت آموزش و پرورش امروز در نشست...