دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر آماده سازی مدارس برای بازگشایی باشکوه در مهرماه گفت: برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شده و همه استان‌ها باید با همدلی و هم‌افزایی اقدامات لازم را انجام دهند.

وب‌گاه الف

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی سوادآموزی گفت: آمار باسوادی 6 ساله و بالاتر کشور از 47.5 درصد سال 1355 به حدود 90.4 درصد در سال 1401 افزایش یافته که این عدد گواه شتاب 2.5 برابری سوادآموزی در ایران نسبت به جهان است.

خبرگزاری مهر

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور از ابلاغ طرح استقبال از مهر، در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر آموزش و پرورش گفت: آمار باسوادی 6 ساله و بالاتر کشور از 47.5 درصد سال 1355 به حدود90.4 درصد در سال 1401 افزایش یافته که این عدد گواه شتاب 2.5برابری سوادآموزی در ایران نسبت به جهان است.

وب‌گاه فرارو

دانش آموزانی که به دهک‌های پایین تعلق دارند، متاسفانه یا امکان ورود به دانشگاه را پیدا نمی‌کنند یا وارد دانشگاه‌های درجه پایین می‌شوند. این به این معناست که فرصت‌های شغلی ممتاز در آینده، نصیب اقشار خاص می‌شود و به عبارتی دیگر مشاغل ممتاز جامعه در اختیار برخی اقشار ضعیف قرار نمی‌گیرد. مشاغلی که در اختیار اقشار ضعیف قرار می‌گیرد، جای پیشرفت و توسعه نخواهد داشت و معمولا رده پایین خواهد...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

مدیرکل اداره انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه آموزش‌وپرورش مرجع تصویب نرخ لباس مدارس نیست، گفت: «نرخ مصوب‌شده روپوش مدارس شهر تهران و سایر شهرها، بالای یک میلیون تومان نیست و والدین در صورت شکایت می‌توانند به ادارات آموزش‌وپرورش و انجمن اولیا و مربیان مراجعه کنند.»

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: آمار باسوادی 6 ساله و بالاتر کشور از 47.5 درصد سال 1355 به حدود90.4 درصد در سال 1401 افزایش یافته که این عدد گواه شتاب 2.5برابری سوادآموزی در ایران نسبت به جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روحانی اصلاح طلب در توئیتی خطاب به علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش دولت چهاردهم گفت: وظیفه شما فراهم کردم امکانات تحصیل برای نقاط محروم است.

وب‌گاه فرارو

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: «در دوره ابتدایی در سال‌تحصیلی 1402-1403 حدود 216 هزار و 243 کودک بازمانده از تحصیل داشته‌ایم که از این تعداد 31 هزار و 518 نفر تا کنون به تحصیل بازگشته‌اند.»

خبرگزاری تسنیم

سرویس احراز نشانی، خدمتی است برای احراز یا عدم احراز اقامت اشخاص حقیقی یا حقوقی در مکانی که به پست اعلام کرده‌اند. تمامی فرایندهای مربوط به احراز نشانی الکترونیکی بوده و مستند فیزیکی ارائه و یا اخذ نمی‌شود.

خبرگزاری مهر

میزگرد آموزشی و علمی «بررسی راهکارهای ارتقا کیفیت و تقویت مدارس دولتی» به میزبانی دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر صنایع سلولزی، چاپ و نوشت افزار وزارت صمت ضمن اشاره به تولید 80 هزار تن انواع کاغذ تحریر و کاغذ روزنامه در کشور گفت: امسال همه کتاب‌های درسی با کاغذ تحریر تولید داخل عرضه می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در حاشیه جلسه با وزیر آموزش و پرورش و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها از ابلاغ طرح استقبال از مهر، در آستانه بازگشایی مراکز آموزشی، از سوی وزیر کشور به استانداران خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی به مناسبت روز جهانی سوادآموزی گفت: آمار باسوادی 6 ساله و بالاتر کشور از 47.5 درصد سال 1355 به حدود 90.4 درصد در سال 1401 افزایش یافته است.