دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: در دو حوزه سخت افزاری و نرم افزاری سامانه، دغدغه‌های امنیتی باید به صفر برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند. به گفته رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران هیچ مشاور املاکی حق ندارد قرارداد اجاره برای اتباع غیر مجاز در بنگاه‌های املاک منعقد کند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، کیانوش گودرزی رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: از تنظیم قرارداد اجاره...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: تمام معلمان باید از شناسنامه دقیق علمی و اخلاقی برخودار باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باتوجه به برنامه ریزی های آموزش و پرورش در تمام استانها طوری برنامه ریزی شده است تا در اول مهر به ویژه در دوره ابتدایی در کلاس‌های درس کمبود معلم وجودنداشته باشد باتوجه به برنامه ریزی های آموزش و پرورش در تمام استانها طوری برنامه ریزی شده است تا در اول مهر به ویژه در دوره ابتدایی در کلاس‌های درس کمبود معلم وجودنداشته باشد به گزارش عرشه آنلاین به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، با...

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور در راستای پایش و نظارت بر فرایند آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خطاب به دادستان‌های سراسر کشور بخشنامه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نرخ مصوب برای لباس فرم مدارس، زیر یک میلیون تومان است، گفت: آموزش و پرورش مرجع تصویب نرخ لباس مدارس نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عاطفه‌السادات مدبرنژاد با بیان اینکه خانواده شریک اصلی نظام تعلیم و تربیت است گفت: توجه به نقش خانواده‌ها در تربیت فرزندان ضروری و حائز اهمیت است، انجمن اولیاء و مربیان بستری برای مشارکت فعال و همه جانبه والدین در فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مدرسه است. وی به چهار رویکرد در جهت تقویت تعامل بین والدین و انجمن اشاره کرد و افزود: ایجاد ارتباط، مشارکت...

وب‌گاه فرارو

دادستان کل کشور در راستای پایش و نظارت بر فرایند آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خطاب به دادستان‌های سراسر کشور بخشنامه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه فرارو

«در جذب نیروی انسانی باید حساسیت به خرج دهیم و صلاحیت و شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران را مدنظر داشته باشیم تا مانع از بروز آسیب‌های اجتماعی شویم.»

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش: نباید هیچ کلاس درسی بدون معلم و هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب باشد.

وب‌گاه گسترش

با آغاز به کار دولت جدید، تغییرات متعددی در عزل و نصب‌ها انجام شده است. در تازه‌ترین مورد، رئیس بنیاد مستضعفان با صدور حکمی، عزت الله ضرغامی را به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد. ضرغامی در دولت قبلی مسئولیت وزارت میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشت.

وب‌گاه فرارو

هزینه‌های نامتعارف که در سال‌های اخیر در بدو ورود از سوی مدارس گرفته می‌شود، سبب اعتراض والدین شده و این در حالی است که پرداخت هزینه برای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس دولتی معمولاً از سوی آموزش‌وپرورش مشخص شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با صدور حکمی، «علی درویشی» را به‌عنوان سرپرست امور آموزش و پرورش عمومی و فنی‌حرفه‌ای منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزینه‌های نامتعارف که در سال‌های اخیر در بدو ورود از سوی مدارس گرفته می‌شود سبب اعتراض والدین شده است هزینه‌های نامتعارف که در سال‌های اخیر در بدو ورود از سوی مدارس گرفته می‌شود سبب اعتراض والدین شده است به گزارش عرشه آنلاین هزینه‌های نامتعارف که در سال‌های اخیر در بدو ورود از سوی مدارس گرفته می‌شود، سبب اعتراض والدین شده است و این در حالی است که پرداخت هزینه برای تحصیل دانش‌آموزان...

خبرگزاری تسنیم

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، با تدریس 30 هزار معلم بازنشسته و استفاده از معلمان خرید خدمات و اضافه کار معلمان شاغل، مهرماه امسال کمبود معلم نخواهیم داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر آموزش و پرورش گفت: 44 سال است که آموزش و پرورش در سطوح برنامه ریزی‌های کلان و اجرا از کوچک‌انگاری و ساده‌انگاری رنج می برد. این نظام از سیاست گرایی، سلیقه گرایی، بی‌ثبانی مدیریتی آسیب دیده است.