دوشنبه 16 مهر 1403

آموزش و پرورش

آموزش و پرورش

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش‌وپرورش: تمام معلمان باید شناسنامه علمی و اخلاقی داشته باشند مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) ازتکمیل ظرفیت دفن در این آرامستان خبر داد وبر ضرورت انتخاب چهار زمین معرفی‌شده برای آرامستان‌های جدید تأکید کرد به گزارش عرشه آنلاین جلسه کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با موضوع بررسی مطالعات احداث آرامستان‌های جدید در تهران با حضور سید جعفر تشکری‌هاشمی؛ رئیس کمیسیون،...

وب‌گاه الف

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر آمار سفر 21 میلیون نفر به استان مازندران را قابل بحث دانست و با بیان اینکه «به نظر می‌رسد آمار سفر به این استان به درستی اعلام نشده است»، گزارشی آماری از وضعیت سفر و اسکان در تعطیلات بلند نیمه شهریورماه 1403 را ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان کل کشور در راستای پایش و نظارت بر فرایند آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل خطاب به دادستان‌های سراسر کشور بخشنامه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: فقدان آمار شفاف و روشن از شبکه نیروی انسانی (مربیان) و سواد آموزان از مهم‌ترین چالش‌های سازمان نهضت سوادآموزی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: نباید هیچ کلاس درسی بدون معلم و هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب باشد.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان باید شناسنامه علمی و اخلاقی داشته باشند، گفت: نباید هیچ کلاس درسی بدون معلم و هیچ دانش‌آموزی بدون کتاب باشد.

خبرگزاری دانشجو

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تمام معلمان باید از شناسنامه دقیق علمی و اخلاقی برخودار باشند گفت: در جذب نیروی انسانی باید حساسیت به خرج دهیم و صلاحیت و شایستگی‌های حرفه‌ای معلمان و مدیران را مدنظر داشته باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، با توجه به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی جدید و در جلسه پیش بینی، اقدامات شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان منطقه 3 جهت ارائه خدمات بهینه به شهروندان و دانش آموزان تشریح شد. حمید جوانی شهردار منطقه 3 به برگزاری جلسات منظم شورای هماهنگی با مسئولین شهرداری و دستگاه‌ها و نهاد‌های اداری منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید، فضای شهر...

وب‌گاه الف

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: بیش از 470 هزار نفر از داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 در رشته‌های با آزمون و 55 هزار نفر در رشته‌های بدون آزمون تاکنون انتخاب رشته کرده‌اند.

وب‌گاه الف

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: بیش از 470 هزار نفر از داوطلبان آزمون سراسری سال 1403 در رشته‌های با آزمون و 55 هزار نفر در رشته‌های بدون آزمون تاکنون انتخاب رشته کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هزینه‌های نامتعارف که در سال‌های اخیر در بدو ورود از سوی مدارس گرفته می‌شود سبب اعتراض والدین شده و این در حالی است که پرداخت هزینه برای تحصیل دانش‌آموزان در مدارس دولتی معمولا از سوی آموزش و پرورش مشخص شده است.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 3 تهران گفت: اقدامات شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در طرح استقبال از مهر به صورتی پیش بینی شده که آمادگی شهر برای بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان ملموس خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس از پیگیری تخلفات و سوء مدیریت صورت گرفته در نحوه ارزیابی و مصاحبه تخصصی و عمومی و گزینش پذیرفته شدگان در چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق ماده 45 آیین‌نامه مجلس خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد موحدی آزاد دادستان کل کشور با صدور بخشنامه‌ای خطاب به دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها بر پایش و نظارت بر فرایند آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل تاکید کرد. در این بخشنامه آمده است: با عنایت به اینکه علم آموزی و فراگیری دانش از محوری‌ترین برنامه‌های تربیت فردی و اجتماعی بوده و قسمی از تکالیف دینی بشمار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نام نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت از امروز 19 شهریور آغاز شد. نام نویسی بیمه تکمیلی درمان ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت از امروز 19 شهریور آغاز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ صندوق اعتباری هنر به منظور کاهش دغدغه های درمانی جامعه فرهنگ و هنر کشور، ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه...