جمعه 27 مهر 1403

آندری لونین با صندوق سرمایه‌گذاری چانه زد / مذاکره جدی دروازه‌بان رئال برای حضور در عربستان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
آندری لونین با صندوق سرمایه‌گذاری چانه زد / مذاکره جدی دروازه‌بان رئال برای حضور در عربستان

روزنامه الریاضیه عربستان می‌گوید آندری لونین بر خلاف برخی تکذیبیه‌ها در اسپانیا، به انتقال به باشگاه‌های عربستانی نزدیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر تمایل آندری لونین برای پیوستن به باشگاه‌های اسپانیایی را تکذیب کرده بودند روزنامه الریاضیه خبر داد که این دروازه‌بان اوکراینی بیش از هر زمان دیگری به حضور در فوتبال عربستان نزدیک شده است.

این رسانه خبر داد که آندری لونین پیش از این یک دیدار با مقامات صندوق سرمایه‌گذاری عربستان انجام داده بود. اما او امروز صبح پذیرفت که برای دومین بار با مقامات این صندوق دیدار کند.

صندوق سرمایه‌گذاری عربستان مهم‌ترین نقش را در جذب ستاره‌های اروپایی به فوتبال این کشور بازی کرده و می‌کند. مالکیت چهار باشگاه بزرگ این کشور، الهلال، النصر، الاتحاد و الاهلی در اختیار این صندوق است و باشگاه‌ها بودجه لازم برای خرید ستاره‌های گران‌قیمت را از صندوق سرمایه‌گذاری عربستان دریافت می‌کنند.

در ادامه این گزارش ادعا شده است که در جلسه امروز بین لونین و مقامات صندوق سرمایه‌گذاری عربستان، این دروازه‌بان اوکراینی رئال مادرید درباره جزئیات قراردادی که قرار است به صورت رسمی به او پیشنهاد بشود سوالاتی پرسیده است.

شایعات درباره احتمال جدایی آندری لونین زمانی پررنگ‌تر شد که او در پاسخ به سوال روزنامه مارکا که پرسیده بود قصد دارد در مادرید ماندگار بشود یا نه، به پاسخی مبهم اکتفا کرد و گفت: "خواهیم دید، خواهیم دید".

لونین 25 ساله که تا شروع فصل گذشته زیر سایه تیبو کورتوا قرار داشت با مصدومیت طولانی‌مدت او فرصتی طلایی پیدا کرد که از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد. خیلی از هواداران معتقدند لونین نقش مهمی در راه‌یافتن رئال به فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ داشته و او در حال حاضر بین هواداران محبوبیت فوق‌العاده زیادی دارد.

آندری لونین با صندوق سرمایه‌گذاری چانه زد / مذاکره جدی دروازه‌بان رئال برای حضور در عربستان 2