جمعه 10 فروردین 1403

آیین نامه فنی لیگ اهداف پروازی مصوب شد / شروع لیگ از نیمه شهریور

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آیین نامه فنی لیگ اهداف پروازی مصوب شد / شروع لیگ از نیمه شهریور

سومین نشست هم اندیشی لیگ اهداف پروازی ساعتی پیش با حضور رییس فدراسیون تیراندازی و اعضای شورای فنی اهداف پروازی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی در این نشست آیین نامه فنی برگزاری مسابقات لیگ اهداف پروازی پس از حدود سه ساعت بحث فنی جمع بندی شد که پس از تدوین نهایی به زودی از طریق پایگاه خبری فدراسیون اعلام خواهد شد.

بعد از ابلاغ آیین نامه، دو هفته زمان پیش ثبت نام برای تیم ها در لیگ اهداف پروازی در نظر گرفته شده است تا بعد از بررسی های اولیه تیم هایی که مورد تایید قرار گرفته اند دو هفته برای ثبت نام نهایی وقت داشته باشند. همچنین بنا شد برای آمادگی ورزشکاران این رشته مسابقات آزاد اهداف پروازی روزهای 12و 13 و 14 شهریور ماه در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شود و همین مسابقات مبنای اولیه محاسبه رنکینگ ورزشکاران در سال جاری خواهد بود و سپس مسابقات لیگ اهداف پروازی رسما آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است مسابقات لیگ اهداف پروازی به صورت رفت و برگشت در فضای کاملا باز و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و تا کنون تیم های نام آشنایی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.

انتهای پیام