سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با وجود اعلام وضعیت قرمز در استان تهران و اعمال محدودیت‌های کرونایی در بسیاری از مناطق کشور، بازارهای روز شهرستان قرچک همچنان به فعالیت خود ادامه داده و مردم به کسب و کار و خرید وسایل مورد نیاز همچون روزهای عادی اقدام می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا رییس اتحادیه آرایشگران شهرستان ری از پلمب 2 سالن زیبایی متخلف بانوان و فاقد مجوز به دلیل به کارگیری آقایان برای امور زیبایی بانوان، استعمال دخانیات و استفاده از دوربین مدار بسته در محیط سالن در شهرری خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

معاون گردشگری، از ابلاغ دستورالعمل اجرایی مصوبه «تسهیلات جدید کرونا» توسط معاون اقتصادی رییس جمهور خبر داد؛ هیات دولت و ستاد ملی کرونا حدود یک ماه پیش با این مصوبه موافقت کرده بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: 2 باغ که به صورت مخفیانه میزبان مجالس عروسی در ورامین بود، شناسایی و پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان پیشوا گفت: هشت آرایشگاه زنانه به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و فعالیت عادی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رییس اتاق اصناف دامغان گفت: 90 مورد از تخلفات اصناف و بازاریان دامغان در نیمه نخست امسال به دلیل تکرار تخلف جهت اعمال قانون به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

خبرگزاری مهر

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران گفت: در 7 ماه امسال یک میلیون و 749 هزار مورد بازرسی از اصناف انجام دادیم که ارزش ریالی جرائم در این مدت برابر با هزار و 507 میلیارد و 563 میلیون ریال بوده است.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: محدودیت‌های جدید فعالیت اصناف در سه شهر اراک، خمین و دلیجان با توجه به شیوع موج سوم کرونا و جلوگیری از ابتلای شهروندان از روز چهارشنبه 14 آبان به مدت 10 روز اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - از بدو شیوع بیماری کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن برخی از مشاغل در صنف‌های مختلف توان توانمندان در استان زنجان با نیاز نیازمندان درهم تنید و دست‌هایی آستین بالا زدند تا گره هایی از زندگی همنوعان خود را باز کنند.

خبرگزاری مهر

دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: باید بپذیریم که گرانی مقوله جدا از گرانفروشی است و گرانی و افزایش قیمت کالا به نفع کسبه نیست و تنها رکود بازار را به دنبال دارد

خبرگزاری ایسنا

دبیر هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: باید بپذیریم که گرانی مقوله جدا از گرانفروشی است و گرانی و افزایش قیمت کالا به نفع کسبه نیست و تنها رکود بازار را به دنبال دارد و برای کاهش قیمت ها دولت باید هزینه های تولید را کاهش دهد.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از رفع مشکل کمبود روغن خوراکی از جمله نباتی در این استان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: عرضه روغن خوراکی در بازار اهواز و سایر شهرهای استان خوزستان از هفته جاری آغاز شده است تا کمبود این کالا در بازار برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس اتاق اصناف استان بوشهر گفت: صنف نانوایان با 85 درصد بالاترین میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا را در میان اصناف این استان دارند.

خبرگزاری ایسنا

نائب رئیس اتاق اصناف ایران در خصوص تصمیم دولت مبنی بر انتقال اتحادیه مشاوران املاک از ذیل وزارت صمت به وزارت راه و شهرسازی گفت: تغییر وزارت‌خانه چاره کار برای کنترل قیمت مسکن نیست.

خبرگزاری مهر

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران با بیان اینکه تغییر وزارتخانه متولی بنگاه‌های املاک چاره‌گرانی مسکن نیست، گفت: دولت با اجاره به شرط تملیک می‌تواند قیمت مسکن را مهار کند.