سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - در نیمه دوم پاییز و در حالی که ویروس کرونا به خزان جان هموطنان تبدیل شده و شمار قربانیانش بنای نزولی شدن ندارد، عده ای از شهروندان با بی مبالاتی و رعایت نکردن دستورات نظام سلامت همچنان به انتشار بیشتر این ویروس اصرار دارند.

خبرگزاری ایسنا

گزارش طرح شاخص مدیران خرید (شامخ) نشان می‌دهد که در مهر ماه سال 99 شاهد ادامه شرایط رکود در بخش خرده‌فروشی بوده‌ایم به طوری که شاخص مدیران خرید (PMI) خرده‌فروشی در مهر ماه عدد 33.69 را نشان می‌دهد، اما این عدد در شهریور ماه 38.78 بوده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز گفت: دراولین روز از اجرای طرح پایان فعالیت روزانه واحدهای صنفی در این استان، 2 هزار واحد صنفی اخطار شفاهی دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا

در حالی که فروشگاههای زنجیره ای همواره تخلف در ارائه تخفیف را رد کرده و حتی آن را غیرممکن خوانده‌اند، معاون سازمان تعزیرات حکومتی گفته که در مواردی فروشگاه های زنجیره ای با همکاری و زد و بند با شرکت بسته بندی کننده یا تولید کننده، قیمت روی کالا را بالاتر ثبت می‌کنند که بعدا برای اعمال تخفیف‌های جذاب، آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - معاون اتاق اصناف مرکز استان بوشهر گفت: با بازنگری و تصمیم کارگروه فنی ستاد ملی کرونا، ساعت پایان کار گروههای شغلی 2، 3 و 4 در مرکز این استان و شهر برازجان که پیش از این 18 اعلام شده بود به 20 افزایش یافت شد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران در نامه‌ای به رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا 4 پیشنهاد برای کاهش آسیب ناشی از محدودیت فعالیت اصناف مطرح کرد.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - رئیس اتاق اصناف مرکز استان بوشهرگفت: باتوجه به شرایط خاص کاری مشاغل در استانهای جنوبی و بویژه بوشهر بدلیل شرایط جوی تعیین ساعت کار یکسان برای خاتمه صنوف در اثر محدودیتهای کرونایی مشکلاتی ایجاد می کند که نیازمند بازنگری است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران، از کاهش سرمایه اصناف به دلیل گرانی این روزهای اقلام مختلف خبر داد و گفت: لازم است زمان ترخیص کالاها از گمرک توسط دولت تسریع شود.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان مرکزی گفت: 46 هزار بازرسی امسال از رده‌های مختلف صنوف استان با هدف جلوگیری از گران‌فروشی، احتکار و تنظیم بازار انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز از تشکیل قرارگاه نظارتی ویژه با نام شهید والامقام دفاع مقدس «نبی سلگی» برای مهار گرانی و کنترل قیمت مواد غذایی و سایر کالاها در این استان خبرداد.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: این روزها شاهد گرانی کالاها هستیم که این مساله بر وضعیت کسب وکار اصناف تاثیر گذاشته و سرمایه اصناف را به نصف کاهش داده است.

خبرگزاری مهر

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: نوسانات قیمت به گونه ای شده که کسبه دیگر نمی توانند فروش اقساطی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تاثیر کاهش نرخ ارز بر بازار نمایان است و پیش‌بینی می‌شود ظرف یک هفته، قیمت بیشتر کالاها کاهش یابد.

خبرگزاری ایسنا

سخنگو و نائب رئیس دوم رئیسه اتاق اصناف ایران گفت که نتایج نظرسنجی اتاق اصناف نشان می‌دهد 60 درصد مشمولان دریافت وام کرونایی از این تسهیلات ناراضی اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: از ابتدای مهرماه امسال تا کنون، 28 واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز گفت: با توجه به موج سوم کرونا و در اجرای طرح تشدید برخورد با واحدهای صنفی طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا طی هفته گذشته 289 واحد واحد صنفی متخلف دراین استان جریمه شدند.