سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

نائب رئیس اتاق اصناف ایران گفت: اگر قرار بر تعطیلی اصناف است باید فکری برای نظام بانکی شود زیرا چکاوک سامانه آنلاین بانکی است و قطعا در این دو هفته چک‌های زیادی از اصناف برگشت خواهد خورد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران با اشاره به ضرورت صلاح ایرادات قانون نظام صنفی در شرایط اقتصادی امروز گفت: شرایط رقابت یکسان برای تشکل های بخش خصوصی وجود ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ثبات در بازار ارز سبب تنظیم قیمت‌ها در بازار می‌شود و انتظار می‌رود با کاهش نرخ ارزهای عمده شاهد تعادل بیشتر قیمت‌ها باشیم.

خبرگزاری ایسنا

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از آغاز طرح تشدید نظارت‌ها با شروع محدودیت‌های جدید کرونایی از اول آذر خبر داد و گفت: از اول آذر به واحدهای صنفی که واحد خود را باز می‌کنند اخطار کتبی و شفاهی داده می‌شود که معمولا اثر بخش است و باعث می‌شود خودشان مقررات را رعایت کنند، اما اگر از این کار تبعیت نکنند اماکن انتظامی واحدهای متخلف را پلمب می کند.

خبرگزاری ایسنا

یک عضو هیات رییسه مجلس بیانیه 183 نفر از نمایندگان مجلس را در خصوص حمایت از اصناف در شرایط تعطیلی به دلیل شیوع کرونا قرائت کرد.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای خواستار حمایت از اصناف و مشاغل آسیب دیده از کرونا شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: در راستای اجرای مصوباب ستاد ملی مقابله با کرونا، 3 آرایشگاه زنانه متخلف که نسبت به تعطیلی اقدام نکرده بودند پلمب شد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: برخی از صنوف بیش از 9 ماه هست که تعطیل هستند و دیگر صنوف نیز در شرایط رکود اقتصادی قرار دارند که بر همین اساس بسته حمایتی پیشنهادی اتاق اصناف که بار هزینه مالی نیز ندارد به دولت ارائه شده و باید مشکلات جدی اقتصادی اصناف دیده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران از ارائه بسته پیشنهادی این اتاق به دولت در راستای حمایت از واحدهای صنفی برای محدودیت‌های کرونایی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران از ارائه بسته پیشنهادی اتاق اصناف ایران در راستای حمایت از واحدهای صنفی برای محدودیت های کرونایی به دولت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس اتاق اصناف مشهد گفت: حضور مانکن زنده به هر نحو در ویترین فروشگاههای پوشاک، منسوجات، کیف و کفش ممنوع می‌باشد زیرا چنین اقدامی بر خلاف ضوابط انتظامی بوده و غیرقانونی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: یک واحد صنفی عرضه کننده کیف و کفش در یکی از پاساژهای غرب تهران که روز گذشته با حراج اجناس خود باعث ازدحام جمعیت در این مغازه و پاساژ مربوطه شده بود، پس از اخطار از سوی اداره اماکن پلیس امنیت عمومی پایتخت پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف تهران گفت: به واحد صنفی عرضه کننده کیف و کفش در یکی از پاساژ های غرب تهران که روز گذشته با حراج اجناس خود باعث ازدحام جمعیت در این مغازه و پاساژ مربوطه شده بود، اخطار داده شد.

خبرگزاری مهر

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تاکید بر اینکه بسترهای لازم برای معاملات طلا در فضای مجازی فراهم نیست، از مردم خواست به دلایل متعدد از خرید طلای دست دوم خودداری کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف ورامین گفت: ممنوعیت فعالیت اصناف غیر ضروری از ساعت 18 به بعد ورامین را هم شامل می‌شود و در صورت فعالیت اصناف پس از این ساعت، با آنان برخورد خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه...