سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تعامل مستمر با شرکای اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: تأخیر 18 ماهه پرداخت مطالبات مراکز درمانی جبران شده است.

خبرگزاری ایسنا

نائب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: تمام عمده فروشان ما در سامانه جامع انبارها در حال رصد هستند و جزئیات اقدمات ایشان مشخص است اما ضروری است تا خرده فروشان هم رصد شوند. در این راستا سامانه‌ای در حال تدوین است که وقتی راه‌اندازی شود، تبعات حقوقی را می‌پذیرند و بسیاری از تخلف‌ها کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تعامل مستمر با شرکای اجتماعی را مورد تأکید قرار داد و گفت: به همین منظور کار گروه مشترکی را به زودی فعال می‌کنیم و گروهی نیز در فضای مجازی تشکیل می‌شود که مدیران حوزه های مختلف سازمان و مدیران حوزه اصناف در آن حضور خواهند داشت و امکان گفتگوی مداوم و همفکری با نمایندگان شرکای اجتماعی فراهم می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس اول اتاق اصناف ایران گفت: جزییات فعالیت تمام عمده فروشان در سامانه جامع انبارها رصد می‌شود اما ضروری است تا خرده‌فروشان هم رصد شوند و با راه‌اندازی سامانه‌ای در همین راستا تبعات حقوقی بسیاری از تخلف‌ها را کاهش می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت تعامل گسترده با شرکای اجتماعی، از لزوم تشکیل کارگروه مشترک تامین اجتماعی و اتاق اصناف خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - مصوبه دریافت مالیات از خانه‌های خالی بهانه‌ای برای صاحبخانه‌ها شده است تا بر مبلغ اجاره بهای بیفزایند و فشار بیشتری را بر مستاجران تحمیل بکنند .

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز با اشاره به برخی شایعات فضای مجازی در خصوص کمبود آرد در این استان اعلام کرد که نانوایی های البرز در این زمینه با هیچ کمبودی مواجه نیستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در نیمه اول امسال برای 3055 بنگاه پروانه بهره‌برداری صادر شده و زمینه اشتغال 51 هزار و 595 نفر فراهم شده است.

خبرگزاری ایرنا

شهرری - ایرنا - رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: 32 قهوه خانه و سفره خانه با توجه به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا در این شهرستان اخطاریه پلمب دریافت کردند.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرماندار مشهد گفت: به دنبال جمع‌آوری و تعطیلی نانوایی‌های غیرمجاز فعال در سطح این شهرستان هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران گفت: در شش ماهه نخست سال جاری یک میلیون و 494 هزار و172 بازرسی از صنوف انجام شده است که نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون قوانین و مقرارت اتاق اصناف ایران گفت: امروز با توجه به وضعیت رکود اقتصادی و رشد هزینه‌ها، اتاق‌های اصناف، مشکلات تامین بودجه دارند.

خبرگزاری ایسنا

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای در راستای مصوبات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا، از تشدید بازرسی‌ها از سوی اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌ها خبر داد و جریمه اصناف متخلف را تشریح کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اتاق اصناف ایران در بیانیه‌ای از تشدید بازرسی ها در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جریمه اصناف متخلف خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: 25 فروشنده واحدهای مختلف شهرستان به دلیل استفاده نکردن از ماسک و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی جریمه شدند.