سه‌شنبه 17 مهر 1403

اتاق اصناف ایران

اتاق اصناف ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان پاکدشت گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون و با انجام 3 هزار و 840 مورد بازرسی، 178 واحد صنفی متخلف در مناطق مختلف پاکدشت پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

خبرگزاری مهر

معاون بازرسی اتاق اصناف ایران از کشف احتکار 200 میلیارد تومان کالای اساسی طی شهریور و مهرماه خبر داد و گفت: 63 تن گوشت تاریخ مصرف گذشته در یکی از سردخانه‌های تهران کشف کردیم.

خبرگزاری مهر

اتاق اصناف ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: طی هشت ماه اخیر به دنبال بازگشایی واحدهای صنفی تعطیل و نیمه‌تعطیل بودیم اما با توجه به شرایط موجود، این امر فعلا امکانپذیر نیست.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران از رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خواست تا در خصوص عدم تامین منابع مالی، عدم اخذ نظرات تشکل های بخش خصوصی در تصمیمات اقتصادی مرتبط با تنظیم بازار به ویژه تامین و تخصیص ارز برای نهاده ها، تغییرات لحظه ای نرخ ارز و... که منجر به رویارویی مردم با حلقه نهایی زنجیره تولید (اصناف) می شود و همچنین مداخله سایر دستگاه‌های اجرایی در امور اصناف مانند گردشگری، کشاورزی، راه و ترابری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: 70 درصد مشکلات اصناف با ابلاغ قانون مالیات بر ارزش افزوده و قاچاق کالا حل می شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اتاق اصناف البرز گفت: با توجه به موج به سوم کرونا و در اجرای طرح تشدید برخورد با واحدهای صنفی طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا روز گذشته 257 واحد واحد صنفی متخلف دراین استان پلمب شد.

خبرگزاری ایسنا

نایب رئیس اول اتاق اصناف ایران گفت: اصناف در مواجهه با کرونا پای مردم و دولت ماندند اما دولت در حمایت‌ها و جبران خسارات ایشان، اقدامات کافی نداشت و در واقع اصناف در زمان جبران خسارت‌ها به سهم واقعی خود نرسیدند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: پروانه تخصصی و فنی از جمله الزامات صدور پروانه کسب ویژه صنوف تخصصی است که این اداره کل آمادگی ارائه آموزش‌های لازم در این رابطه را دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین گفت: 12 واحد قهوه‌خانه متخلف که نسبت به عرضه قلیان اقدام می‌کردند، پلمب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «هوشیار فقیهی» معاون دبیر کل اتاق اصناف ایران با اشاره به میزان تخلفات صنف‌های گوناگون به ایرنا می‌گوید: وضعیت پرچالشی که اکنون در آن قرار گرفته‌ایم، بهترین زمان تغییرات ساختاری در نظام تولید و توزیع و ساماندهی آن است چون تا وقتی نیاز به وجود نیاید و پول نفت باشد، ما به سمت اصلاح ساختار نمی‌رویم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: با توجه به کمبود روغن خوراکی در بازار و براساس ابلاغیه سرپرست معاونت بازرگانی داخلی ازمحل ذخایر استراتژیک31 هزارو 500 تن روغن خام به کارخانجات تولیدی روغن نباتی درسراسر کشور اختصاص داده شده که از این میزان چهار هزارو 800 تن روغن به استان تعلق گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که گزارش ماه گذشته شامخ نشان‌دهنده بهبود وضعیت خرده‌فروشی ایران در مرداد نسبت به تیر بود، در شهریور 99 شاهد بازگشت به شرایط رکود به بخش خرده فروشی بوده‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتاق اصناف ایران گفت: امروز به واسطه شیوع کرونا شاهد کاهش تمایل افراد به کارفرمایی در حوزه اصناف هستیم و این یک هشدار است که نباید مغفول بماند و یکی مشکلات مشترک اصناف و سازمان تامین اجتماعی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به این که مشکلات قوانین کار و بیمه ای اصناف بیشتر مربوط به بخش نامه های تأمین اجتماعی است، گفت: لازم است کارگروهی مشترک برای تبادل نظر و رفع مشکلات اصناف تشکیل شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - نایب رییس و عضو هیات مدیره بورس تهران به حضور 50 میلیون سهامدار شامل سهام عدالت و دیگر موارد سهام در کشور اشاره و بیان کرد: هرگونه توسعه سرمایه‌گذاری در کشور باید از بستر بازار سرمایه باشد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بخشی از مطالبات اصناف در خصوص تقویت بنگاه‌های کوچک است که می‌توانند اشتغالزایی را توسعه دهند، گفت: اصناف و سازمان تامین اجتماعی تاکید بر ایجاد کارگروهی مشترک دارند که به زودی برقرار می‌شود.