شنبه 7 مهر 1403

اتفاق عجیب در بازی فجر، راننده آمبولانس خوابش می‌آمد!/ پیروز قربانی: با جان آدم‌ها بازی نکنید

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اتفاق عجیب در بازی فجر، راننده آمبولانس خوابش می‌آمد!/ پیروز قربانی: با جان آدم‌ها بازی نکنید

مصدومیت شدید امیرمحمد منصف از ناحیه در بازی فجر شهید سپاسی و شهر راز با حواشی زیادی همراه شده است.

به گزارش ورزش سه، در جریان دیدار دو تیم فجر شهید سپاسی و شهر راز شیراز، امیرمحمد منصف بازیکن جوان تیم فجر، پس از برخوردی که با مدافع تیم شهر راز داشت دچار مصدومیت شد و از ناحیه صورت دچار خونریزی شد. این مسئله توسط پیروز قربانی در نشست خبری پس از پایان بازی مطرح شد، که در واقع دو ادعای بسیار عجیب از سمت این سرمربی بوده است. قربانی درباره وضعیت بازیکنش ابتدا گفت: امیدوار هستم اتفاقی برای خود بازیکن نیفتاده باشد ولی متاسفانه شنیدم که از زمان مصدومیتش، 40-45 دقیقه گذشته بود اما یکی از دوستان به من گفت که 3 دقیقه است که او را از ورزشگاه خارج کردند؛ پیگیری کردن این با خبرنگاران است. یک آمبولانس گفته من دیشب نخوابیدم و یک آمبولانس دیگر گفته که وظیفه من نیست!

وی افزود: یک آمبولانس از بیرون آمده و 5 دقیقه قبل از شروع نشست خبری او را به بیمارستان بردند. این ضعف‌هایی است که داریم و نمی‌توانیم با جان آدم‌ها بازی کنیم. سازمان لیگ که دوست دارد بازی‌ها را تند تند برگزار کند، کاش این‌ها را بررسی کند.

قربانی همچنین درباره مسئله تعویض ششم تیمش گفت: یکی از دوستان باشگاه هم که داور است خودش آمد به ما گفت که چون برخورد از ناحیه سر بوده، یک تعویض اضافه می‌شود اما ناظر بازی و داور چهارم اجازه نداد و گفتند باید به ایفمارک باید زنگ بزنیم و باید به داوران ابلاغ شود تا اجازه دهند.