دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری مدیران یکی از شرکت‌های ذیل هلدینگ این مجموعه را به دلیل تخلف در خصوص مصوبه خرید خودرو و هدیه به سایر مدیران برکنار کرد.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف در چهارشنبه‌سوری خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از 25 هزار نفر سارق و کشف 30 هزار و 557 فقره انواع سرقت شد.

خبرگزاری مهر

سردار رادان گفت: افرادی که به دلیل اخلال در نظم و هنجارشکنی در شب چهارشنبه آخر سال بازداشت شوند تا پایان تعطیلات در بازداشت خواهند ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یکی از خطرناک‌ترین اتفاقاتی که در چهارشنبه آخر سال رخ می‌دهد آسیب به چشم افراد است که می‌تواند منجر به ضعف بینایی و یا نابینایی شود؛ در این مطلب به اقدامات اولیه هنگام مواجهه با مصدومی که دچار آسیب چشمی شده است، پرداخته‌ایم.

خبرگزاری مهر

معاون بهداد فراجا از پیش بینی تمهیدات لازم برای پشتیبانی امدادی از مراسم چهارشنبه آخر سال خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

شهر قدس - ایرنا - سرپرست اداره سیما و منظر شهرداری قدس گفت: از امروز جشنواره تخم مرغهای رنگی در محل حیاط دارالقرآن شهر قدس شروع به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیر نمایندگی ستاد دیه کرمان گفت: آمار مددجویان جرایم غیرعمد کل زندان های استان اینک (تا 2 روز پیش) 261 نفر است که از این تعداد هفت نفر بدهکار دیه و در حال تلاش برای آزادی آنان تا پایان سال هستیم.

خبرگزاری میزان

نشست خبری سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز سه شنبه (23 اسفند) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری پنج نفر درحال جابه‌جایی 100 کیلوگرم مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رییس اورژانس تهران آخرین مصدومان مربوط به حوادث آخرین چهارشنبه سال را از ابتدای اسفند تا امروز در استان تهران اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

پلیس اعلام کرده است که رویکردش در "چهارشنبه‌سوری" اجتماعی است اما با افرادی که بخواهند نظم جامعه را برهم بزنند برخورد می‌کنند و در صورت دستگیری این افراد، آنها تا پایان تعطیلات آزاد نمی‌شوند.

خبرگزاری میزان

نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم روز سه شنبه (23 اسفند) برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف در چهارشنبه‌سوری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران کیش خواستار مقابله جدی با فعالیت واحدهای اقامتی غیرمجاز تحت عنوان "خانه‌های شبانه" شد که در سایه ضعف نظارت‌های لازم اقدام به اجاره آپارتمان‌ها در کیش بدون هیچگونه خدماتی با قیمت‌های نجومی و بعضاً تا شبی 20 میلیون می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وسایل نقلیه‌ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون می‌کنند ضمن معرفی به مراجع قضایی، توقیف هم می‌شوند.