دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومیت منجر به قطع دست عاقبت بازی با مواد محترقه، به عنوان اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان ثبت شد.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران به افزایش میانگین 40 درصدی بلیت اتوبوس در سال 1402 رأی مثبت دادند.

خبرگزاری مهر

رشت - فرمانده انتظامی گیلان از آماده باش 100 درصدی پلیس استان در آستانه نوروز خبر داد و گفت: 630 تیم خودروریی، موتوری و پیاده در حوزه انتظامی پیش بینی شده است.

خبرگزاری ایرنا

قرچک - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک گفت: کلیه نیروها و امکانات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک برای مقابله با حوادث چهارشنبه آخر سال در آماده باش کامل به سر می‌برند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: اجرای طرح عملیاتی دستگیری سارقان تحت تعقیب و متواری در استان‌های سراسر کشور منجر به دستگیری بیش از 25 هزار نفر سارق و کشف 30 هزار و 557 فقره انواع سرقت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار حمیدی از توقیف خودرو‌های متخلف در چهارشنبه سوری خبر داد.

خبرگزاری مهر

مشهد نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: یک جامعه قدرتمند از واحدهای اجتماعی مستحکمی قدرت می‌گیرد که خانواده نام دارد.

وب‌گاه فرارو

شهردار منطقه22 گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمامی خودروهایی که از درون آنها مواد محترقه به بیرون پرت شود تا پایان نوروز در توقیف پلیس خواهند بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دو سامانه کفایت اسناد و صدور گواهینامه تعیین فنی پیمانکاران در راستای پیاده‌سازی نظام‌نامه‌های معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست در مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

یک پسربچه 6 ساله توسط نامادری‌اش هدف ضرب و جرح مرگبار قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار گنبدکاووس در شرق استان گلستان از مدیران مرتبط خواست اهتمام ویژه‌ای برای رفع موانع تحویل زمین ساخت بیمارستان 400 تخت‌خوابی این شهرستان داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف حدود 100 کیلوگرم مواد اولیه ساخت مواد محترقه در ایستگاه متروی مولوی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار دکتر "سعید منتظرالمهدی" در تشریح جزئیات این خبر گفت: پلیس در چهارشنبه آخر سال تا جایی که آسیب عمومی و اجتماعی برای مردم حادث نشود همگام با شهروندان و سهیم در شادی آنان خواهد بود و نگاه به این حوزه کاملا اجتماعی است. وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان تعزیرات حکومتی از کشف بیش از 4 هزار تن پسته و عرضه آن در کمتر از 24 ساعت دیگر خبر داد.