شنبه 29 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به وقوع بارش‌های رگباری محلی، وقوع روانآب و سیلاب‌های لحظه‌ای در سراسر استان از امروز تا پنجشنبه سوم فروردین ماه هشدارداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال 22 نفر از محکومان ایرانی که در حال گذراندن دوره محکومیت بودند، به کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

بنا بر گزارش سازمان امداد و نجات هلال احمر، طی عملیات‌های این سازمان به 11012 نفر امدادرسانی صورت گرفته و برای 286 نفر اسکان اضطراری فراهم شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از مرگ 271 نفر در تصادفات رخ داده در طول اجرای طرح نوروزی پلیس خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس نجوم وضعیت سال 1401 را از دیدگاه نجومی تشریح و به رخدادهای نجومی فروردین ماه 1402 اشاره کرد.

خبرگزاری مهر

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در پنج روز گذشته 462 مورد احیای موفق داشتیم که از این تعداد، 39 مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - در نخستین روز از سال نو و بهار 1402 بارش برف برخی از مناطق کوهستانی، گردنه‌ها و ارتفاعات استان کردستان را سفید پوش کرد.

خبرگزاری مهر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در اولین روز از سال 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

271 نفر از هموطنان در تصادفات جاده‌ای طی 5 روز اخیر جان خود را از دست داده‌اند! تردد تمام تردد تمام وسایل نقلیه در محور کرج چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: وزیر آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حقوق اسفند فرهنگیان خبر داد و گفت: فرایند ارسال پیامک حقوق از 5 صبح امروز آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست بانک ملی گفت: به دستور رئیس‌جمهور و پیگیری معاون اول دولت سیزدهم با همکاری بانک مرکزی، باقیمانده حقوق اسفند ماه فرهنگیان پرداخت شد.