دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای اسلامی شهر تهران با افزایش میانگین 45درصدی نرخ کرایه تاکسی برای سال آینده موافقت کردند.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه فرماندار تربت حیدریه گفت: جهاد تبیین اولویت مهم و ضروری جامعه و مدیران است و باید این افراد پاسخگوی شبهات روز به مردم باشند، زیرا مردم سرمایه اجتماعی نظام هستند.

خبرگزاری تسنیم

امروز در گشت‌های ویژه تعزیرات حکومتی چند انبار در شهرری بررسی و محموله 4 هزار تن پسته کشف شد! با تصمیم قاضی ویژه رسیدگی به این تخلف، محموله پس از تعیین تکلیف حداکثر ظرف مدت 24 ساعت آینده عرضه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مصدومیت منجر به قطع دست عاقبت بازی با مواد محترقه، به عنوان اولین حادثه چهارشنبه‌سوری در استان ثبت شد.

خبرگزاری تسنیم

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تشکیل شبکه گسترده درمان ناباروری در سه سطح در کشور گفت: در حال حاضر 90 درصد هزینه های بستری و 70 درصد هزینه‌های سرپایی برای خدمات درمان ناباروری، توسط بیمه‌ها پوشش داده می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار نارنجی هوا در خصوص فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دانشمندان چینی از فناوری سلول‌های بنیادی برای رشد شاخ در موش‌ها استفاده کردند. این پیشرفت می‌تواند روزی امکان رشد اندام‌های از دست رفته در انسان را فراهم کند.

خبرگزاری مهر

در جلسه امروز شورای شهر تهران افزایش کرایه 45 درصد تا 75 درصدی تاکسی با اتفاق آرا به تصویب رسید.

خبرگزاری مهر

بنابر اعلام سازمان اورژانس کشور، تاکنون 57 مورد قطع عضو در حوادث چهارشنبه سوری گزارش شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: شهردار منطقه22 گفت: باهدف افزایش ایمنی پارک جنگلی چیتگر در شب چهارشنبه آخر سال تعطیل شده است.

خبرگزاری تسنیم

رویداد "کافه سرمایه" از مهم‌ترین رویدادهای ویژه نمایشگاه اینوتکس 2023 برای جذب سرمایه برای کمک به شرکت‌های نوپا و شبکه‌سازی با حضور سرمایه‌گذاران خبره اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

چند روزی است که فیسبوک اکانت های فرانک هوگربیتس هلندی، مدعی جنجالی پیش بینی زلزله را بسته‌است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف وسایل نقلیه‌ای که اقدام به پرتاب مواد محترقه از داخل خودرو به بیرون می‌کنند، خبر داد.