یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

تورهای گردشگری از مقصد تهران به شهرستان‌های استان در طول ایام نوروز 1402 برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکم فروردین سالروز تولد سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور مراتع سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: اکنون سال 1401 پایان یافته و پس از 12 ماه کل اعتباری که به بخش مرتع دادند یک میلیارد تومان بود! یعنی ما برای حفاظت و مدیریت 84.8 میلیون هکتار از مساحت کشور است، تنها یک میلیارد منابع داشتیم!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قرچک از مجموع اقدامات انجام شده این اداره در سال 1401 و مهمترین اولویت‌های محیط زیستی شهرستان در سال 1402 در کنار تهدید‌های محیط زیستی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری مهر

صبح امروز رزمایش اقتدار نوروزی با شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان فرماندهی کل فراجا در میدان آزادی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

تهران - رئیس هلال احمر کشور به طور سرزده از پایگاه امداد و نجات عوارضی آزادراه تهران شمال بازدطد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران جزییات آخرین حادثه سال 1401 در پایتخت را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از ساعتها قبل خود را برای دیدار با رهبر انقلاب آماده می کنند.

خبرگزاری تسنیم

در آستانه سال نو، 26 ایرانی محبوس در ترکیه به کشورمان منتقل شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ده‌ها هزارسال پیش، گونه‌هایی از خانواده اسبهای عظیم‌الجثه در شن‌های روان سواحل جنوبی آفریقای جنوبی امروزی قدم می‌زدند، یورتمه‌می‌رفتند و می‌تاختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، گفت: اولین حادثه آتش‌سوزی سال 1402 یک دقیقه بعد از تحویل سال نو رخ داد که طی آن یک اصله درخت خشک دچار حریق شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آرتریت روماتوئید بیماری التهابی مفاصل است که مفاصل ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و می‌تواند سبب ایجاد درد، تورم و محدودیت حرکت مفصل شود که البته با اتخاذ برخی راهکارها می‌توان این محدودیت‌ها را تا حدی کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از فرهنگیان به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه، از پرداخت معوقات فرهنگیان از صبح امروز (سه شنبه) خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس جمعیت هلال احمر در بازدید سرزده از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در عوارضی آزادراه تهران - شمال، عید نوروز را به نجاتگران فعال در این پایگاه تبریک گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم تحویل سال 1402 هجری شمسی بامداد سه‌شنبه (1 فروردین 1401) با حضور مردم در میدان امیر چخماق یزد برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: تعداد جانباختگان تصادفات رانندگی در جاده‌های این استان از 25 اسفندماه پارسال تا صبح امروز (سه‌شنبه) به هفت نفر رسید.