پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: اگر دولت با رویکرد محیط زیستی حرکت کند و دستگاه‌ها که همگام شده‌اند به همین روند ادامه دهند، مطمئن باشید تا 5 سال آینده 40 درصد آلودگی هوا کاهش پیدا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور در عملیات پیچیده با دستور قضائی و از سوی فراجا شناسایی و بازداشت شد. این فرد از سرپل‌های برنامه‌ریزی و هماهنگی اغتشاشات در سراسر کشور بوده است.

خبرگزاری مهر

سبزوار رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن 4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار مینودشت درشرق گلستان گفت: مردم این شهرستان با هدف کمک به بهبود شرایط فعلی شبکه سراسری گاز و جلوگیری از افت بیشتر فشار این انرژی و برخورداری تعداد بیشتری از هموطنان از نعمت گاز طبیعی، روزانه پنج درصد در مصرف این انرژی صرفه‌جویی کردند.

خبرگزاری دانا

کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، مدیران ورزشی رشته های فوتسال و کاراته ناشنوایان را منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

سرگزی گفت: استان سیستان و بلوچستان از گاز طبیعی که مردم بتوانند خودشان را با آن گرم کنند بی بهره است، در این شرایط با کمبود شدید نفت سفید و سیلندر گاز مواجه هستیم به نحوی که مردم برای گرم کردن خود در روستا‌ها از هیزم و فضولات حیوانی استفاده می‌کنند.

وب‌گاه الف

آن طور که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داده به شرط تأمین اعتبار، اجرای سراسری برنامه پزشک خانواده از اردیبهشت 1402 کلید می‌خورد. در حال حاضر از اول دی ماه ارجاع در شهرهای زیر 20 هزار نفر آغاز شده و در صورت تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برنامه پزشک خانواده به شکل کشوری اجرا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش دانشگاه های علوم پزشکی در استان های جنوبی برای مواجهه با مخاطرات جوی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد نوشت: کارتن‌خواب‌ها و معتادهایی که جایی برای ماندن ندارند از گورستان رانده شده و به کانال آب پناه برده‌اند. نبودشان در گورستان و در جوار همسایگانی بی‌آزار که در خواب ابدی هستند، امنیتی برای رفت و آمد مردم به گورستان به وجود آورده، امنیتی به قیمت شاید گزاف.

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران بر اجرایی شدن وظایف خود در قانون هوای پاک ایستاده است.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: شهروندان برای تعمیرات جزئی و غیر اساسی ساختمان‌های مسکونی در 9 مورد نیاز به مراجعه حضوری و دریافت مجوز از شهرداری ندارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: صنایع دانش بنیان در کشور رو به رشد و نقطه امیدی برای تحقق هوای پاک هستند و امکان استفاده از صندوق ملی محیط زیست برای شرکت‌های دانش‌بنیان نیز وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به احتمال وقوع آب‌گرفتگی در اهواز گفت: تیم‌های آبفای استان در 22 نقطه بحرانی اهواز برای مقابله با آب‌گرفتگی فاضلاب مستقر شده‌اند.

وب‌گاه الف

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان همراه با عدم وزش باد قابل ملاحظه، افزایش آلودگی هوا در مناطق پرتردد شهری و صنعتی پیش‌بینی می‌شود.