پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری میزان

نشست مدیران سازمان تعزیرات حکومتی با حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کلینیک تحقیق و توسعه مرکز جامع توانبخشی از آغاز فرآیند توانبخشی سالمندان در مرکز جامع جمعیت هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمیدرضا صارمی با حضور در خصوص مشوق‌های تعیین شده برای پرداخت عوارض شهرسازی، گفت: یکی از برنامه‌های شهرداری تهران به عنوان یک نهاد خدمتگزار، تسهیل و گشایش در حوزه ساخت و ساز مسکن است و از آنجاییکه قیمت مسکن در پایتخت، روند فزاینده‌ای دارد، مدیریت شهری تهران، در سال جاری مشوق‌های ویژه‌ای را در حوزه عوارض شهرسازی برای متقاضیان دریافت پروانه و گواهی...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - شهردار گنبدکاووس از نشاء یک میلیون بوته انواع گل فصلی در بلوار و بوستان‌های این شهر برای افزایش زیبایی‌های طبیعی و بصری گنبدکاووس خبر داد و گفت: تا زمان فرارسیدن فصل بهار، 500 هزار بوته دیگر هم در این شهر کاشته خواهد شد.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: با تغییر شرایط و گسترش فضای مجازی مجموعه رسانه‌ای همشهری نتوانست خود را با این تغییر همراه کند و تبدیل به بنگاهی زیان‌ده شد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در 9 ماه ابتدایی سال جاری، 351 هزار مورد بازرسی انجام دادند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 102 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت مقوله اجرای به موقع و دقیق احکام قطعیت یافته در شعب سازمان تعزیرات، گفت: نتیجه همه اقدامات و زحمات در به سرانجام رسیدن یک پرونده در بخش اجرای احکام، متبلور است؛ بنابراین قوه قضاییه و سازمان تعزیرات باید تأخیر در اجرای احکام را رفع کنند.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان حج و زیارت گفت: نرخ تخصیصی برای ارز حج 1402 از سوی دولت، 28 هزار و 500 تومان و سهمیه حج ایران 87 هزار و 500 نفر تعیین شد.

خبرگزاری مهر

وزیر دادگستری با بیان اینکه سازمان تعزیرات در نیمی از شهرستان‌ها فاقد اداره است، گفت: متأسفانه با گذشت 30 سال از فعالیت سازمان تعزیرات، هنوز به چشم یک نهاد موقتی به این سازمان نگاه می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئولان وزارت نیرو می‌گویند که وزیر نیرو دستور تبدیل وضعیت استخدامی مامور آبفا در شهرستان فهرج که اقدام فداکارانه او برای ترمیم شبکه در سرما خبرساز شده است را صادر کرد.

خبرگزاری مهر

معاون عملیات سازمان امدادونجات از وقوع سیل در 7 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان سازمان تعزیرات تمامی موارد اختلافی و موارد ناظر بر برداشت‌های متفاوت از قانون را احصاء کرده و به ما اعلام کنند تا نسبت به رفع یا تغییر یا اصلاح آن اقدام کنیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر بیمارستان قلب و عروق امام علی (ع) کرمانشاه با اشاره به مراجعه ماهیانه حدود 6 هزار و 500 بیمار قلبی به این بیمارستان، گفت: آمار بیماران قلبی و عروقی استان روز به روز بیشتر می شود و از این رو باید در حوزه پیشگیری مانند تغییر سبک زندگی، رژیم غذایی و اطلاع رسانی اقدامات فرهنگی انجام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد با برشمردن مشکلات روزنامه نگاران نوشت: به قول حافظ «ما آبروی فقر و قناعت نمی‌بریم» اما حقوق ماهانه دختر و مسوول دفتر فلان عضو محترم شورای شهر تهران که این روزها خبرش در موبایل‌ها می‌چرخد، معادل 2 تا 3 خبرنگار است.