پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران در رابطه با انتشار اسامی متصرف‌کنندگان املاک شهرداری گفت: انتشار این اسامی خلاف قاعده است، البته ما اسامی افراد را به مراجع قضایی اعلام کرده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

ویدویی از یک مرد مسن منتشر شده است که از کپسول 200هزارتومانی و سرما در تربت‌جام صحبت می‌کند. ویدئو حداقل برای 24 ساعت قبل در تربت‌جام است، گفته شده تعدادی خود را به تربت جام رسانده‌اند تا کنار مردم باشند، اما یادمان باشد در بحران‌ها اولین کسانی که رنج می‌برند دست پینه بسته‌ها هستند./ فرهیختگان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در قانون هوای پاک شهرداری‌ها و وزارت صمت مکلف شده‌اند نسبت به برقی‌سازی موتورسیکلت‌های کار و پیک موتوری اقدام کنند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای شورای شهر تهران نسبت به اقدام عجیب شهرداری اسلامشهر جهت احداث بازار سنگ خلیج فارس در حریم منطقه 18 تذکر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ادیانی گفت: بزرگترین نعمت جمهوری اسلامی وجود رهبری عادل، شجاع و حکیم در راس نظام اسلامی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 26 هزار و 390 نفر در پی حوادث ناشی از بارش برف و باران و کاهش دما خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد به دلیل برگزاری کنکور سراسری در روز‌های پایانی هفته جاری، در داخل این دانشگاه محدودیت تردد وجود دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار قنبری از اجرای چهارمین مرحله طرح مقابله با سارقان احشام خبر داد و گفت: تشدید برخورد با این سارقان در دستور کاری پلیس است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دزد جنایتکار که هنگام فرار از خانه دختر جوان، مأمور کلانتری 106 نامجو را به شهادت رسانده بود در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حدود 3750 محیط بان در کل کشور داریم، یعنی بالای50 درصد مجموعه محیط زیست کشور محیط بان هستند که این میزان نسبت به مساحت کشور و معیار جهانی بسیار ناچیز است.

خبرگزاری تسنیم

مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در امور همکاری‌های بین بخشی، جزئیات خدمات این سازمان در حوزه دندان پزشکی را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: مدیرعامل شرگت گاز مازندران گفت: طبق پایش و بررسی‌های صورت گرفته به منظور پایداری جریان گاز و مدیریت مصرف انرژی تاکنون گاز 10 هزار مشترک ویلاهای خالی از سکنه در استان قطع شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس سایبری کشور از دستگیری 54 نفر که سوالات جعلی کنکور و تجهیزات تقلب می‌فروختند، خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین کلینیک سیار امداد و نجات حیات وحش محیط زیست استان تهران عصر روز گذشته و هم زمان با بازدید رییس سازمان حفاظت محیط زیست از وضعیت حیات وحش منطقه حفاظت شده ورجین، رونمایی شد.

وب‌گاه فرارو

ضیایی در پاسخ به اینکه هزینه مومیایی کردن هر جسد در پزشکی قانونی چقدر است، گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال 1401 برای هر جسد 10 میلیون تومان است و از ابتدای امسال تا پایان مهر امسال 55 جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل خبرگزاری تسنیم طی حکمی، آقای "محمدمهدی دانی" را به عنوان قائم مقام خود در خبرگزاری تسنیم منصوب کرد.