پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه فرارو

طبق تصاویر منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی مهمانداران هواپیما سعی می‌کنند مسافران را آرام و آتش را خاموش کنند، اما وحشت مسافران باعث می‌شود خلبان پرواز را لغو کند و مسافران به مدت سه ساعت به سالن انتظار بازگردند.

وب‌گاه فرارو

فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، اداره ها، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی از روز چهارشنبه 28 دی ماه بدون استفاده از گاز و فقط با استفاده از سوخت جایگزین برای تامین گرمایش، به صورت حضوری و طبق روال معمول خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: طرح هایی که تا به امروز در حوزه مسکن و بافت فرسوده در شنبه‌های امید و افتخار کلنگ آن با حضور شهردار تهران به زمین زده شده، در مرحله فونداسیون و اسکلت‌بندی قرار دارد.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) از ثبت بیش از 17 هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه 137 پلاس در روز یکشنبه 25 دی‌ماه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار تهران درباره انتشار فیلمی در خصوص به کارگیری یک کودک 11 ساله به عنوان پاکبان در پایتخت، گفت: این مساله قطعا خلاف است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان تهران از دستگیری یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن بازدید از روند رسیدگی به وضعیت حیات وحش در منطقه حفاظت شده ورجین با اشاره به تهدیدات سگ‌های بلاصاحب برای حیات وحش گفت: شهرداری باید به تکالیف خود در خصوص ساماندهی سگ‌های بلاصاحب عمل کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از لیدرهای ایجاد اغتشاشات اخیر در کشور در عملیات پیچیده با دستور قضائی و از سوی فراجا شناسایی و بازداشت شد. این فرد از سرپل‌های برنامه ریزی و هماهنگی اغتشاشات در سراسر کشور بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون تحقیقات وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 6 واکسن کرونا با پلتفرم‌های مختلف توسط دانشمندان کشور ساخته شد که در بیست و هشتیمن جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به آلودگی هوایی که گریبان شهرها بخصوص تهران را گرفته هفته هوای پاک چه مفهومی می‌تواند داشته باشد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تذکرات اعضای شورای اسلامی شهر تهران و نطق پیش از دستور آنها در جلسه امروز شامل موضوعات مختلفی از جمله انتقاد از شهرداری اسلامشهر به خاطر دست انداری در حریم تهران به خاطر انتقال بازار سنگ، بود.

خبرگزاری مهر

سمنان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سه حادثه رانندگی در محورها رخ داده است، گفت: خوشبختانه این حوادث فوتی نداشتند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: در مراکز اقامتی مشهد که مشعل دوگانه دارند از سوخت جایگزین استفاده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: دانشگاه های علوم پزشکی استانهای جنوبی برای مواجهه با سامانه جدید بارشی که اواخر این هفته وارد کشور می‌شود، آماده باش باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب تهران با اشاره به دستگیری یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر گفت: فرد مورد اشاره در ارتباطات خود از طرف سرویس‌های جاسوسی بیگانه به شبکه اینترنشنال وصل شده بود و ارتباط گسترده‌ای با این شبکه داشت و بخش موثری از محتوای اغتشاشات برای این شبکه را تامین می‌کرد.

وب‌گاه فرارو

سردار غلامرضا رضائیان اظهار داشت: با توجه به نوسانات ارزی و به منظور مقابله با جهش قیمت ارز و تشدید مقابله با اخلالگران بازار، اجرای طرح‌های مقابله هدفمند با دلالان و فروشندگان غیرمجاز بازار ارز به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.