جمعه 28 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و 991 نفر آسیب دیده سیلاب و بارندگی شهرستان‌های زابل، نیمروز، هیرمند، هامون، زهک، نیکشهر، زاهدان، چابهار و راسک در چند روز اخیر توسط نیروهای هلال احمر این استان امدادرسانی شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس قوه قضائیه درباره تشدید برخورد بازدارنده با جعل عنوان و انتساب به مسئولین دستوراتی را صادر کرد‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی صالحی اظهار داشت: گیرنده متخلف تسهیلات ارزی در سال 94 یک شرکت تجاری با موضوع فعالیت‌های بازرگانی تأسیس و با سوء استفاده از اوراق هویتی یک خانم و جعل امضاء، وی را به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت انتخاب می‌کند. وی افزود: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی در شهریور 95 تعداد 19 فقره حواله ارزی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به استیضاح مجازی وزیر بهداشت تن نمی‌دهیم، گفت: کارزار تبلیغاتی برای فشار و تهدید نمایندگان به هیچ وجه مورد قبول نیست.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد، گفت: این نیرو باید در اعتمادسازی مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش‌آفرین باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از استانداران درخواست کرد به موضوع تعلیم و تربیت با جدیت بیشتر توجه کرده و صرفا برای کنترل آلودگی هوا، ترافیک و یا کاهش مصرف انرژی نسبت به تعطیلی مدارس اقدام نشود، چرا که آموزش مجازی پاسخگوی همه نیازهای دانش آموزان نیست.

وب‌گاه الف

یک زندانی در زندان رجایی‌شهر از رساله دکتری خود در نشستی با حضور مسئولین زندان و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دفاع کرد.

خبرگزاری دانا

مسئول کمیته اتومبیلرانی سرعت برنامه های هفته چهارمین مرحله مسابقه ریس را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: من امیدوارم چهارشنبه لیست در اختیارمان باشد، ولی تا شنبه فرصت می‌دهیم که شهرداری لیست را براساس تکلیف قانونی که باید گزارش عملکردش را به شورا بدهد به‌روز کند تا لیست را بر اساس وعده و حقوق شهرندی اعلام کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدآنلاین نوشت: پژوهش های جدید نشان می‌دهد که غذاخوردن به تنهایی می‌تواند تهدیدی برای سلامت برخی از افراد باشد و به‌ویژه با افزایش خطر بیماری قلبی در زنان مسن همراه است.

خبرگزاری مهر

مدیر زندان رجایی شهر با اشاره به دفاع یک دانشجوی مقطع دکترا در زندان رجایی شهر گفت: هم اکنون تعداد 11 نفر از مددجویان زندان رجایی شهر در مقاطع کارشناسی در حال تحصیل هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان نشستی در قوه قضائیه خطاب به مسئولان مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه و سایر مسئولان ذی‌ربط اظهار داشت: بعضا مشاهده می‌شود که بعضی افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضاییه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و از مردم اخاذی و آن‌ها را تهدید می‌کنند یا آنکه خود را به مسئولان منتسب می‌کنند؛ علی‌ای حال کلیه مقامات...

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه برای تشدید برخورد بازدارنده با کلاهبرداری از نوع جعل عنوان و انتساب به مسئولان دستوری صادر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برند بین‌المللی اسپار با مالکیت بیش از 13700 شعبه در 48 کشور دنیا، یکی از بزرگ ترین بازیگران خرده فروشی جهانی میباشد که برخلاف سایر رقبا مانند والمارت و کارفور ساختاری پیچیده و غیرشفاف دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: بعضا مشاهده می‌شود که بعضی افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضاییه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و از مردم اخاذی و آن‌ها را تهدید می‌کنند یا آنکه خود را به مسئولان منتسب می‌کنند.