دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجرای31 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چرداول

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
اجرای31 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در چرداول

فرمانده سپاه چرداول گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران با 31 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی، سازندگی، اجتماعی، ورزشی و.. درقالب 70 برنامه اجرایی در سطح شهرستان چرداول اجرا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار "فرهاد امینی"، فرمانده سپاه ناحیه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار  گفت: برنامه های هفته بسیج با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران با 31 عنوان برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی، سازندگی، اجتماعی، ورزشی و.. درقالب 70 برنامه اجرایی در سطح شهرستان چرداول اجرا خواهد شد.

وی اظهار کرد: هفته بسیج فرصتی برای بیان دستاوردهای شجره طیبه بسیج است که در پنجم آذرماه به فرمان امام راحل تاسیس شد که با تاسیس بسیج، مردم بعنوان سلاح استراتژیک نظام پشتوانه و مدافع انقلاب شدند.

امینی خاطرنشان کرد: بسبج از اول انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف در کنار مردم شریف وباعزت کشورمان بوده و انشاءالله تمام قد تا رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی ادامه مسیرخواهد داشت.

وی بیان داشت: بسیج از متن مردم بوده ودر همه عرصه ها خادم مردم است و امروز هم در کنار جان برکفان انتظامی و امنیتی به دشمنان انقلاب اسلامی اجازه نخواهد داد تا به اهداف شومشان در نا امن کردن ایران اسلامی دست پیدا کنند.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: بسیج یک الگوی موفق در سطح دنیا برای سایر کشورها است تا مردم آنها در زمینه های مختلف نقش آفرینی کرده و با کمترین امکانات بهترین نتایج را رقم بزند.

امینی در ادامه گفت: بسیج خادم مردم و فرزند مسجد است لذا باتعامل با ارکان مسجد از قبیل هیئت امناء، هیئت مذهبی، کانون فرهنگی و.. برای اعتلای مردم محله خود در مسیر اسلام و انقلاب تلاش می کند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی متاثر از فضائل اصیل اسلامی می باشد گفت: بسیجیان تلاش می کنند تا با تقویت بعد معنوی و ولایت مداری خود، با حضور در میادین مورد نیاز انقلاب از قبیل کمک به تامین امنیت جامعه، عرصه فرهنگ، سازندگی، پزشکی، اقتصادی و... ایفای نقش نماید.

امینی بیان داشت: ترویج فرهنگ بسیجی در واقع تلاش برای اعتلای فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی است، که این فرهنگ باعث شده در طول 44 سال گذشته علی رغم اینکه جبهه استکبار از تمام ظرفیت های خود از قبیل جنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، تبلیغات ماهواره ای و فضای مجازی بهره برده ولی به خاطر برخورداری مردم عزیز ما از فرهنگ ناب بسیجی تمام توطئه ها نقش بر آب شده و ان شاالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه تنها در گستره جغرافیای مملکت بلکه در سطح منطقه و جهان به عنوان یکی از قدرت های معنوی، پزشکی، فرهنگی، نظامی و... در حال حرکت به سمت جلو است.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته تبعیت از ولایت فقیه و نقش موثر آن در حرکت روبه جلو است.

وی در پایان از نقش آفرینی بسیجیان شهرستان در طول سال قدردانی کرد واز امام جمعه و فرماندار شهرستان، اعضای شورای تامین و شورای اداری و به ویژه از مردم انقلابی چرداول بابت حمایت از بسبج وفرهنگ بسبج قدردانی کرد.

انتهای پیام / ر