پنج‌شنبه 14 تیر 1403

احداث شهرک گلخانه ای شهید بروجردی برای 500 نفر شغل ایجاد می کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
احداث شهرک گلخانه ای شهید بروجردی برای 500 نفر شغل ایجاد می کند

گودرزی گفت: احداث شهرک گلخانه ای شهید بروجردی برای 500 نفر اشتغال به همراه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، عباس گودرزی ظهر امروز در جلسه احداث شهرک های گلخانه ای شهید بروجردی که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: راه اندازی شهرک گلخانه ای شهید بروجرد برای 500 نفر از جویندگان کار، شغل ایجاد می کند که ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اولویت های شهرستان محسوب می شود.

وی افزود: عدم نظارت کافی در بسیاری از پروژه های نیمه تمام سبب شده تا امروز شاهد پروژه های ناتمامی باشیم و لازم است که نظارتها استمرار یابد تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 45 هکتار ایجاد می شود که علاوه بر تولید، اشتغالزایی را به دنبال دارد.

در ادامه مجید منعمی افزود: به منظور توسعه زیر ساخت هایی که منجر به اشتغال پایدار و بهره وری می شود، احداث این شهرک گلخانه ای در دستور کار قرار گرفته و با توجه به اینکه یکی از زیرساخت های این شهرستان، آب و هوا و خاک حاصلخیز است، می تواند اتفاق خوبی را به همراه داشته باشد.

فرماندار بروجرد گفت: از مهمترین دستاوردهای احداث این شهرک ها، اشتغال است و تلاش می شود از ظرفیت منطقه ای به بهترین شکل استفاده گردد.

انتهای پیام /